Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Solumdan kalktım bugün

Solumdan kalktım bugün
 

Bakmayın yüzüme öyle… Selam sabah yok, bu sabah… Hal hatır sormak yok… Günaydın demeden geçiyorum işte… Aldırmasın kimse… Sizle yok bir sorunum… Keyifsizim bugün, hepsi bu… Kimselerle çene çalmak istemiyor canım anlamsız kere… Şirin görünmek de istemiyorum… Gülümsemeye zorlamak da kendimi…

Nasıl göründüğümünse hiç önemi yok… Bu yüzden aynaya bakmadım bugün… Özenmedim üstüme başıma… Ne bulduysam giydim, çıktım öyle sokağa… İşe de gelmek istemedi canım… Solumdan kalktım özellikle…

Güneş doğudan yükselmedi bugün… O da bana özendi tersinden baktı aşağılara, olamaz mı yani…

İyi değilim işte… Belki de iyiyim de ben bilmiyorum… Ama ne olursa olsun o iyiyim maskesini takıp suratıma dolaşmak istemiyorum ortalarda… İyi gibi görünmek istemiyorum… Olduğum gibi görünmek ya da göründüğüm gibi olmak istiyorum bugün…

Varsın Pollyanna olmayayım bugün… Iııyy ne nemrut, ne aksi desin insanlar… Derler değil mi dilin kemiği yok ki… Bilmezlerde ne fırtınalar koptuğunu ruhumda… Ağızlarına gelenleri, inanmak istediklerini söylerler… Böyledir hayat … Sen iyi olursan herkes iyidir... Ya kötü olursan anlamaya çalışan olur mu acep…

Neden geliyorsunuz üzerime üzerime… Neden çarpıp da geçiyorsunuz… O kadar mı küçüğüm kaldırımda yürürken… Gözükmüyor mu bedenim… Neden vuruyor gelen ve de gidenler… Doğanın kanunu mu bu… Hani düşene bir tekme de sen vur misali… Ben düştüm mü yoksa… Kolumdan tutup kaldıranım nerde…

Engel olmayın bana… Bırakın kendi halime… Yürüyeyim kırmızı ışığa rağmen arabaların arasından… Bugün de benim için dursun trafik… Varın endişelenin benim için…

Hey kuşlar ! Benim için söyleyin bugün en hüzünlü şarkıları…

Boya ayakkabılarımı siyaha çocuk!... Ruhumdan da siyah olsun yüzleri…

Bir simit uzat simitçi amca, bugün de senden olsun simit…

Hakkını helal et anacığım… Şaşma ne oldu yavruma diye… Ağlama sakın yalandan ağlayanlara bakıp bakıp da…

Bırak ağlayayım haykıra haykıra… Akıtmayayım içime bugün gözyaşlarımı için için…

Bırakın bugün de ben takılayım deli dolu… Dolanayım orada burada avare… Sormayın bana neden diye… Cevabını bilsem hiç, burada olur muyum şimdi…

"Resim(Alıntı)"

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..