Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '12

 
Kategori
Güncel
 

Son başlıyor!

Son başlıyor!
 

En son modamız belirtilen zamanın gittikçe yaklaşıyor olmasından mıdır nedir daha da çok Mayalar.

Her ne kadar konuyla ile ilgili en iyi kapağı yaparak konuya noktayı koyduğunu düşündüğüm Leman hislerime tercüman olsa da benim de iki çift lafım var tabi bu durum ve haleti ruhiyemiz için.

Kimi kıyamet diyor kimi değişim. Yeni bir çağ başlayacak insanoğlu doğaya dönecek, birkaç gün ya da 2 ay kadar karanlıkta kalacağız ki bu karanlık perdeyi azıcık aralayıp baksak bile bizi delirtecek kadar korkunç bir karanlık olacak. Elektrik olmayacak hiçbir manyetik güç devreye giremeyecek. Eee at burada with bununlacılar ne yapacak? Nasıl facebooka twittera yer belirletip bakın nasıl da karanlıkta kaldık diyebilecekler? Flashlarının son damlasına kadar kullanıp gezegenlerin tek sıra haline geldiğinde düştükleri karanlık içindeyken neler yaptıklarını nasıl fotograflayıp profillerine atacaklar?

Vay blogcuların haline. Neyse canım 2 ay bekleyecekler artık. Delirmez ya da ölmezlerse bu zaman içinde sonradan blog başında bu kadar zaman yazamadıkları için bir özür dileyip başlarlar anlatmaya artık.

O günden bir hafta öncesinde en heyecanlı yerinde biten diziler ne olacak? İşin yoksa 2 aydan fazla mecburi sezon finallerinin bitmesini bekle. Ya işe gitmediğin günler? Ücretsiz izin mi sayılacak o iki ay? İŞ veren bakmaz öyle kıyametti mayaydı düşüverir sigortandan görürsün sonra kıyameti.

Aslında durum benim için 06.06.2006 ve diğer benzeri tarih belirtilmiş kehanet safsatalarından farklı değildi. Ta ki bu sıfır hattı olayından bir de her insan doğaya dönecek ve mistik güçlere sahip olacak kehanetini duyan bir arkadaşımın, oh ya ben de askerde olacağım o dönemde, belki bana denk gelen güç uçmak olur uçarak gelirim asker dönüşü. Miss dediğini duyduktan sonra aklıma iki seçenek geldi.: Ya insanoğlu sandığından da fena durumda her duyduğuna inanma çaresizliğine kadar gelmiş dayanmış bu aciz ırk, ya da ben arkadaş listemi gözden geçirip bazı yerinde olacağına inandığım elemeler yapmalıyım.

Ciddi ciddi inanıp konuyu Nostradamusa kadar götüren ıcıklayıp cıcıklayan da var, nasıl olsa doğaya döneceğiz zaten deyip bir arşın sakal bırakıp saçları da beline kadar uzatarak belki mehdi benimdir düşüncesiyle kendini dağlara köylere vuran da. Hatta tamamen alaya alıp kıyamet gelse de kopsak kafasından çıkamamış olanlar da.

Hayır öyle bir durum ki işin ne tarafından bakarsan bak fena. Doğaya dönmek iyidir güzeldir ama zaten biz yokken hayvanlar vardı, biz sonradan gelip dünyayı onlardan teslim aldık gerçeğini bile kabullenemediğinden olsa gerek hayvanların da canı olduğunu unutup onlara eziyet etmeyi meziyet zanneden aciz ve işe yaramaz insanoğlu doğaya dönse ne olacak? Doğanın kıymetini anlasa ne olacak bu kadar ormanın yeşilin mavinin ortasına beton dikmeyi bir halt zannettikten ve çoğu "bu değil bu değil bu hiç değil bunlar sıradan"  projesini gerçekleştirdikten sonra?
Sizi bilmem ama benim kıyamete ya da ölmeye hiç niyetim yok. Daha aşk beni bulacak ben bendeki bu kadar sevgiyi koyacak uygun bir kalp bulacağım falan. Hem ben daha diğer yarıma kavuşmadım nereye kopuyormuş kıyamet yok öyle şey.
O gün gelsin göreceğiz ama şundan da eminim ki o günden birkaç gün sonra a-aa sahi bak kaç gün geçti üzerinden kıyamet olacaktı diiğğmii?  Namelerine de gayet yakınız.

Neye inanırsanız inanın, kime güvenirseniz güvenin o kadarsınız. Ben de bu kadarım işte.

Aklımın aldığı kalbimin yettiği kadar öylece duruyorum herkes gibi. Bir gün hep beraber yok olarak kurtaracağız bu insan denen pis ırktan gezegeni ama o gün muhtemelen 21 Aralık olmayacak. Bir gün olacaksa da bizim önceden haberimiz olmayacak.

Mayalar kim yahu? Adamların tableti kağıdı yetmemiş o güne kadar yazmışlar. Düşünün ki ne kadar dayanıp 2012 ye kadar gelmiş dünya ve o alanında uzman adamlar ihtimal verip o tarihten sonrasını yazmamışlar.

Az olumlu biraz mantıklı düşününce zaten kıyametin de cennetin de cehennemin de varsa bu dünyada olduğunu bile düşünmek mümkün. Nereden bilecek adam benim kıyametimi? sanki kendininkini bilip almış önceden önlemini.

Her ne iseyse o ama doğaya dönmeden önce kendine dönsün insan.

Yok olmadan önce var olmanın tadını çıkarsın.

Tazelenmeden önce nereden bayatladığını bulsun.

21 Aralık'ta ne olacağını zannediyorsa ona göre yaşasın derim.

Çok yazdı kapatırım gider uyur keyfime bakarım. Çünkü biliyorum ki uyuyorsam her şey normaldir sorun yoktur.

Ferhan PETEK

Köşem Sultan ®

http://www.facebook.com/pages/Ferhan-Petek/40815501931

https://twitter.com/#!/Fername

 
Toplam blog
: 56
: 358
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Köşem Sultan Ferhan PETEK kimdir ki ? Yaşı olmayan kadın. Kendi yaşar, kendi yazar, kend..