Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '10

 
Kategori
Doğum Hikayeleri
 

Son Hazırlıklar

Son Hazırlıklar
 

Henüz ismin bile net değil ama her an katılabilir missin bize olsun biz hazırız. Odan, kıyafetlerin yatağın bile hazır. Kurduk cibinliğini. Zuzu bloglarını zaman zaman güncelliyorum tüm yazdıklarımı paylaşmasam da her gece yazıyorum sana… Yaşadıklarımızı hazırlıklarımızı hatta hazırlıkların fotoğraflarını bile çekiyorum. Şekerlemelerini geçen hafta hazırladık kenarına minik kartlar ekledik. Eve gelen misafirlere dağıtmayı düşünüyoruz. Bi de duanda dağıtılacaklar var. Pazartesi günü zuzu showerın var annene sürpriz yapıyoruz her şeyin hazır annenin samimi arkadaşları gelecek. Şimdi onun hazırlıklarıyla ilgileniyorum. Bu zamana kadar tasarlayıpta yapamadığımız bi annenin hamilelik fotoğrafları kaldı yarın çekiyoruz : )) bi de dilek ağacı için dallar onu da baban ayarlayacak. Doktorunun tahminine göre 27 Martta katılıyorsun bize yaşama.27 Marttan önce gidip hastane odanı süslemeye gidiyoruz annenle. .Hüseyin Bey izin verirse doğuma bende giriyorum doğum anını görüntülemeye. İlk ağlamanı dinlemeye. Dedim ya ismin net olmasa da biz hazırız. Zuzum benim Artun ( Bu isme bayıldım ) , Artun Övünç ( Dilimiz alıştı hoşlandık ) ya da Artun Koralp ( İçime sinmedi L) Dağhan olman önemli değil önemli olan sen olman… Biz Seni bekliyoruz küçük bey.

 
Toplam blog
: 14
: 664
Kayıt tarihi
: 25.11.09
 
 

Artun a notlar tutmaya başladığımda 29 yaşındaydım artık  31 yaşındayım.Artun un müjdesini alınca..