Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '11

 
Kategori
Futbol
 

Sona doğru... Karabükspor 0-1 Fenerbahçe

Sona doğru... Karabükspor 0-1 Fenerbahçe
 

Lugano, Fenerbahçe'ye üç puanı getiren golü attı...


Spor Toto Süper Lig bu sene enteresandı... Enteresan olduğu kadar da mükemmel ve keyifliydi. Bana sorarsanız, hiç bitmesin isterdim bu lig. Bir hafta daha bitti, kaldı iki hafta. Fenerbahçe liderliğini korudu, Trabzonspor da onu takibini...

Bana göre, son üç maçtaki en kritik karşılaşma buydu Fenerbahçe adına. Karabük bu sezonun sürpriz takımlarından ve kesinlikle onlara karşı deplasman oynamak kolay bir iş değil. İyi futbol oynuyorlar, özellikle Sernard, Karabükspor için büyük bir güç. Aslında Emenike de öyleydi fakat kadroya alınmadı. Ligdeki iyi senelerinde iyi form tuttular, lige de iyi tutundular. Bu bakımdan belki de bazı Fenerbahçelilerin korktuğu deplasmandı.

Keyifli olacağı önceden kesinlikle belli olan bir maçtı. Başlangıç düdüğüyle beraber, Karabükspor'un futbolu, bana bu maçın tahminlerdeki gibi olacağını anlattı. Karabük hem Fenerbahçe'ye karşı iyi direniyordu, hem de iyi atak yapıyordu. Maçtaki ilk önemli pozisyon da Karabük adına oldu, ilk yarıda özellikle etkiliydiler. Fenerbahçe'nin özellikle sağ kanattan Gökhan'la başlattığı atakları da iyi kestiler.

Bununla beraber, Fenerbahçe her zamanki Fenerbahçe görünümünde değildi ilk yarıda. Onlardan çok daha etkili bir futbol beklerdim fakat bunu yapamadılar. Stoch'un daha etkili olmasını beklerdim, Alex etkiliydi fakat ondan da özellikle daha etkili paslar beklerdim. Yani açıkçası Fenerbahçe adına yıldızın Gökhan Gönül olacağını pek fazla düşünmezdim. Niang çok etkisizdi.

İkinci yarı Fenerbahçe daha da saldırmaya başladı fakat Karabük inanılmaz direndi. Defanstaki müdahelelerini gerçekten aklım almadı. Düşündüm, acaba ligdeki hangi takım Fenerbahçe'ye karşı bu kadar dayanabilirdi diye ama cevap bulamadım. O kadar kritik müdahelelerle durdurdular ki sarı lacivertlileri... Seyir zevkini yükselttiler. Futbolun kalitesini arttırdılar. Muhammed'i överken, onun hatası takımı adına pahalıya patladı. Lugano durur mu, önünde kalan topa vurdu ve golünü attı...

Fenerbahçe, güzel ve keyifli futboluyla şampiyonluk yürüyüşünü devam ettiriyor. Trabzonsporlu kardeşlerim kızmasınlar ama Fenerbahçe'nin son iki rakibi Ankaragücü ve Sivasspor'un Fenerbahçe'yi fazla zorlamayacağını düşünüyorum. Yine de, umarım ligdeki son düdüğe kadar bu heyecan devam eder ve hak edenin kazandığı bir lig olur...

Başarılar Fenerbahçe, başarılar Trabzonspor... Kim şampiyon olursa olsun, rakibini alkışlasın...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..