Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '18

 
Kategori
Deneme
 

Sonbahar Sevdası

Bana gözlerin yeterdi, sıcacık bir bakış yeterdi, gözlerim gülerdi gözlerine baktığımda yağmur bulutu olacağı yerde. Bu gece gözyaşlarım içime akıyor gürül gürül. Kalbimin içine doğru akıp gidiyor, kalbim gözyaşlarımla doluyor.

Dışarı akmıyor gözyaşlarım, içime akıyor her zamanki gibi içten ağlıyor kalbim gecenin sessizliğinde. Kıyıdan el salladım içimden giden balıkçılara rast gele dedim kendi kendime. Dalga sesleri de bana rast gele dedi ama ne rast geldi ne rast gitti. İçimde açan çiçekleri suluyorum gözyaşlarımla solmasınlar diye. Rengarenk açmış olan çiçekleri. Dallarından koparılıp boynu bükük kalmasınlar diye. Sevda çiçeklerim yaşasın içimde sevdam yaşamasa da. Uslanmıyor işte gidiyor olmayacak duaya amin diyor sevdam. Payıma düşen yine kıyafetsiz sevda oluyor. Araya virgül koyuyor hayat sevdaya hasret, ayrılığa özlem getirsin diye. Sevdam göçebe gibi yaşarken gözlerimin sonbaharı rehin almış sevdamı. Dökülen yaprakların mevsiminde, tam da senin mevsiminde.

Vefasız sonbahara inat içime ağlar gözlerim. Ey gecelerin dibi yine duymazlıktan, görmezlikten geldin sevdamı. Yetmiyor gücüm, güneşli günlere çıkmaya. Olduğun şehirde bölüyorum adını sonbaharda.

 
Toplam blog
: 37
: 433
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü mezunuyum.  2006 yılından itibaren memur olarak görev yapmakt..