Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '06

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Sonbahar

Sonbahar
 

Eylül.. bir sonbahar ayıdır biliyorsunuz.. ben çok seviyorum doğrusu. sonbaharın içimize girmesi ile birlikte, yağmurlar da başladı. Kapalı yağmurlu havalarda dışarıda gezmeye bayılıyorum.. Biraz da rüzgar olursa.. deymeyin keyfime tamamdır.. o gün mutlu olmam için yeterli bir sebep benim için.

Romantiğiz ya..b öyle hüzünleneceğim, günden etkilenip şiir yazacağım falan filan. Hem dikkat ettiyseniz,yağmurlu havalarda doğa daha bir başka güzel oluyor. Ağaçların yeşilleri daha bir yeşil oluyor..açık yeşil,koyu yeşil şeklinde.. Tabii yağmur her yağdığı yere güzellik katmıyor,yapımı tam bitmemiş,öylece bırakılmış şehirlerarası yollar, yapılmamış köy yolları...gibi yerlerde şoför arkadaşlarımızın kabusu olabiliyor.. Ve her sene olduğu gibi,her sonbaharda olduğu gibi, sürekli yağan yağmurlardan dolayı güzel yurdumuzun çeşitli illerinde yerleşim yerlerimizi

sel basıyor.. evlerimiz sular altında kalıyor.. insanlarımız sellerle sürüklenebiliyor, ölebiliyorlar da..yani tam bir rezillik.Yani ne yapmak gerekiyor bilemiyorum ama, ben izlerken ve sellerle ilgili yazıları okurken çok üzülüyorum.

yıllar önce Karadeniz bölgesinde bulunan AKÇAKOCA ilçesinde yaşamıştım..süper güzel bir ilçe.. Yağmur orada günlerce,şakır şakır yağardı..korkardım sel basacak diye.ama o kadar güzel yağardı..sakin..ve kararlı..yolun kenarında küçük bir çay bahçesi vardı, bahçeden aşağıya baktığınız zaman uçsuz bucaksız denizi görürdünüz. Oraya dikilip yağmuru izlemek çok hoşuma gidiyordu.tabii tepe olduğu için rüzgar da mevcuttu..Deniz bir kere taşmıştı yağan yağmurdan,o da deniz kenarında bulunan bir kaç dükkanın yolunu engellemişti o kadar.

Şimdi dışarıda yine çisil çisil yağan güzel mi güzel bir yağmur var.kimseye zarar vermiyor, vermedikçe yağsın..yağsın..kimilerimizde güzel hatıralar da bırakmıştır elbette. sizin orada da yağıyorsa,oturun pencerenin önüne yağmuru izleyin.. hatırlarınız varsa tazeleyin..yağmur toprağın bereketidir aynı zamanda... aman yağmursuz kalmayın...

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..