Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Sonsuzluk döngüsü

Bugün de müzikle uykuya dalacağım bir gecenin başlangıcındayım  Bugünde yine yeniden aynı döngü.  Lanetlenmiş gibiyim. Huysuz ve sinirli ama gülümseyen hatta kahka atan bir enerjik kadın geliyor. İçinde çığlıklarla boğuşan.  İnsanlarla boğuşmak istemiyorum kimseyle bir derdim de yok. Kalbim kırılmasın yeter. Sonumu göremiyorum yine. Sonsuz bir boşlukta dolanıyormuşum hissiyatı.  Sabaha kadar dolanmak istiyorum sokaklarda herşeyi unutmak sonrasında. Sadece gülümseyerek gizleyebildik mi herşeyi? Yaptık ve yine yaparız biz insanlar neler başarmadık ki.  Yine başarırız.

 
Toplam blog
: 48
: 148
Kayıt tarihi
: 22.05.15
 
 

İstanbul Üniversitesi, Bankacı, Gezgin.   Bende yazınca rahatlıyorum ne yapayım. Beni de böyle yara..