Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '10

 
Kategori
Sinema
 

Sorara'yı Taşlamak: O taşlar bize atıldı. Sorara'ya değil.

Sorara'yı Taşlamak: O taşlar bize atıldı. Sorara'ya değil.
 

bu görüntülerden dünya utansın.


Bugün evde ilaçlama vardı. İlaçlama nedeniyle hepimiz dışarı çıkmak zorunda kaldık. Ben de gezmek istedim. Annem bana’’ Vizyona yeni bir film gelmiş git’’ dedi. Ben de ‘’bir bakayım’’ dedim. Filmin adı: Soraya’yı taşlamak. Keşke gitmeseydim dedim. Film başlamadan önce. Çok film vardı. Beni unutma filmi vardı. Robin Hood vardı. Filme gittim.

Filmin konusu: Bir gazetici İran’a gider. Orada arabası bozulur.Zehra diye bir kadın ise gazeteciyle konuşmak ister. Bir şekilde gazeticiyle konuşur. Gazeteciyle yeğeni’nin öldürülmesini konuşur.Zehra, bu korkunç olayın tüm dünya’ya yayılmasını ister. Bu film hem iğrenç bir film . Hem de güzel bir film. Neden iğrenç, neden güzel bir film olduğunu size bırakıyorum. Siz farkedin. Burada söylemeyeyim. Filmin heyecanı bitmesin. Bu filmde aşireti gördüm. Aşiret’in ne olduğunu gördüm. İyi ki gördüm.

Biz hala işkenceci bir adamı şehit(!...) olarak anıyoruz. Bu filmde de bir sürü İşkenceci var. Neyse daha fazla konuşmayayım. Filmi izleyin arkadaşlar. Böyle fimler şart. Herkes gerçekleri görsün!!!
 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..