Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '11

 
Kategori
Kitap
 

Soros'un Çocukları

Soros'un Çocukları
 

Yazarı: Hikmet Çetinkaya, Cumhuriyet gazetesi köşe yazarı, 5.baskı 2008, Cumhuriyet kitapları

Online kitap şatışı yapılan internet sitesinde son çıkan kitapları incelerken bu kitap dikkatimi çekti ve satın aldım. Kitap elime geçtiğinde yeni olmayıp 2008 yılı baskısı olduğunu gördüm. Kitap adını çarpıcı bulduğum ve Soros'un hünerlerinden de haberdar olduğum için, kim bu ülkemizdeki Soros'un çocukları bilmek istedim. Kitap, yazarın 2006-2007 yıllarındaki köşe yazılarından derlenmiş. Bütün kitapta sadece bir iki yazıda Soros'un çocukları ibaresi geçmekte, ancak isim verilmemektedir. Okur, yazının içeriğinden bugünkü cumhuriyeti yıkıp, yerine alternatif cumhuriyet kurmaya çalışan bir kısım aydın ve yazarların kastedildiğini anlayabilmektedir.

Milliyet blogda yazmaya başladığım ilk aylarda 'Abartılı kitap isimleri' başlıklı bir blog yazmıştım. İşte bu kitabın başlığı da içeriği ile örtüşmemekte, dolayısıyla abartılı kitap ismine bir örnek teşkil etmekte. Sayın yazara sormak isterim, hani Soros'un çocukları kimler, faaliyetleri nedir, Soros'la parasal bağlantıları var mıdır?

Buna rağmen kitabı keyifle okudum, özellikle cemaat ve F.Gülen hakkında yazılanlar oldukça düşündürücüydü Böyle Atatürkçü, cumhuriyetçi yazarlarımız sayıları azalsa da varlığı bizim için önemlidir. Bir yerlere bağımlı, taraflı, yandaş yazarların doğruluğu kuşkulu yazılarını takip etmektense, objektif ve doğru bilgileri bize aktaran yazarları takip edersek, fikirlerimiz de ona göre şekillenir.

Ülkemizde yaşanan siyasal gelişmeleri, oy verip film izler gibi seyredersek, iş işten geçtikten sonra kabul edemeyeceğimiz bir sistemle karşılaşmamız olasılık dahilindedir. 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..