Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Söylemekle bitse!

Söylemekle bitse!
 

Görsel internetten alınmıştır.


Aklıma

Hicaz bir şarkı düştü bugün

Açtım müzik sitesini

En sevdiğim şarkıcının sesinden

Kulaklarımda işte

Bir kez dinledim

İki kez dinledim

Üç beş yedi

Kesmedi

Bu kez kendim söyledim

Sesim de fena değildir hani

Üç beş yedi derken

Çorba pişti tencerede

Salata hazırlanmıştı kâsede

Masayı donatayım dedim

Kendimi nasıl kaptırdıysam

Bitmek bilmiyor şarkı

Akıyor hâlâ dilimde

Yazmak şart oldu artık

“Bir ateşim yanarım

Külüm yok dumanım yok…”

Nasıl

Sardı mı sizi de…

 

Ayşegül HAYVAR

 20 Şubat 2017

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..