Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Söyleyin o gemiye...

Söyleyin o gemiye...
 

lavinya.net


Bir gemi kalkıyor limandan,

Beni benden aldığını unutarak!

Taşıdığı yolcusu ve eşyası dışında

Benden aldıklarını unutarak dalgalara bırakıyor kendini!

İşte şu gemi yüreğimi götürüyor!

Okyanusun derinliklerine gidiyor.

İşte bu gemi ruhumun bir parçasını alıyor benden

Alıp uzaklaştırıyor!

Ben küçük bir çocuk gibi mızıkçılık etmek istiyorum.

Kalbimi, ruhumu istiyorum.

Kalbimin yerine yokluğu,

Sevdamın yerine acıyı,

Ruhumun yerine bensizliği,

İstemiyorum.

Söyleyin o gemiye;

Beni benimle bıraksın.

Demir almasın bu limandan!

Yüreğimin fırtınalara dayanacak gücü yok!

İşte bu yüzden söyleyin o gemiye;

Beni benimle bıraksın.

Demir almasın bu limandan!

Ruhum öyle alaboralarla sarsıldı ki!

Bir daha sarsılmaya tahammülü yok!

İşte bu yüzden söyleyin o gemiye;

Beni benimle bıraksın.

Demir almasın bu limandan!

 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..