Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '13

     
    Kategori
    Futbol
     

    Spor ve halk düşünceleri

    Spor ve halk düşünceleri
     

    Fenerbahçe faka bastı !!!!


    Fenerbahçe A.Ş yaptırdığı açıklamalar:

     İlk taraftar, "Muslera'ya tepki vardı ben de tepki verdim o an elimde muz yerine başka bir cisim olabilirdi onu da sallardım. O an muzun ırkçı bir hareket olduğu aklıma bile gelmemişti." dedi.

    Muz sallayan diğer taraftar ise "Sindirim sistemimdeki rahatsızlık nedeniyle sadece meyve ile besleniyorum. O anda Muslera tribünlere hareket yapınca, tüm tribün tepki gösterdi. Ben de muzu salladım. Benim siyahi arkadaşlarım da var. Ben muzun ırkçı hareket anlamına geldiğini bile bilmiyorum." dedi.

    Benim zihnim bunlara maalesef akıl eremiyor. Nasıl olurda bir insan sahaya pet şişe ile girilemezken bile, elinde muzla sahaya girebiliyor. Ben muzun ırkçı bir hareket olduğunu bilmiyordum diyen taraftara

    ne demeli,muz diyince akla gelen ilk şey maymundur tabi ki. Ülkemizde ırkıçılık yok diyen insanlar bir tarafa atılmamalı. Siyahi-beyaz ayrımcılığı az olabilir çünkü, ülkemizde siyahi nüfus az. Ermeni ırkçılığı,örneğin, "ermeni tohumu" yani bu tür şeyler ülkemizde de oluyor Avrupa'da olduğu gibi. Mesela en çağdaş liglerden biriside Seria A'ymış güya bir Balotelli sahada çıkığ istediği gibi top oynayamazsa bu nası çağdaşlık olur.

    YAĞIZHAN ARSLAN 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 45
    Kayıt tarihi
    : 20.05.13
     
     

    Ben de bazılarımız gibi öğrenciyim... Sporla ilgilenmekteyim. Profesyonel basketbolcu olamama rağ..