Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Stres mi?

Stres mi?
 

Sonunda bitti... Günlerdir süregelen stressss....

Ne stresi ?

Çocukların, daha doğrusu bizim gençlerinnn....

Onların ağırlığı benim üzerime çöktükçe çöktü ki, hiç sormayın....

Hala açıklamadım değil mi?

Çocukları üniversitede okuyanlar bilirler... Ocak ayı stresss ayıdır.... Öyleyse bundan sonra ( Ocak ayı = stress ayı ) diyerek değiştirmek istiyorumm...

Ocak ayının ilk haftası yeni yıl ertesi ehh iyi sayılır... Ondan sonraki haftalar... Önce vizeler... Ardından finaller...

Her sınava girişlerde aşırı bir stresss... Sınav çıkışı ayrı bir stresss... Bana da ne düşer? Hiç belli etmeden stresini, gülücükler dağıtacaksın çocuklarına...( Merak etme çocuğum, geçersin çocuğum, olur öyle şeyler çocuğum, ben de geçirdim o dönemleri çocuğum, her şey geçiyor çocuğum....vs. vs....) böyle uzayıp gider muhabbet....

Sonuçta sınavlar biter, ben de biterim...

Şu an varya, vücudum sanki külçe gibi... Bırakmışım kendimi... Başım sanki dönüyooo....

Yeşil Çayımı demledim... En iyisi limonlu bir çay içmek...( Yeşil çaya iyice alıştım ben ... Öneririm... Özellikle şekersiz ve de bolll limonlu çokk güzel oluyor....)

29\ 10\ 09 İzmir

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..