Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Şu an

Şu an
 

Aşk, ne zormuş kelimelerle anlatmak,
Gözlerimdeki anlamını gör isterdim şu an,
Ne garipmiş her gece adını sayıklamak,
Hayallerimi yaşa isterdim şu an.

Zor, bilirim uzatsam ellerimi yetişemez sana,
Kalp atışlarımı duy isterdim şu an,
Ne güzelmiş satırlar yazmak adınla,
Gözlerimde kendini gör isterdim şu an.

Sen, uzaklarda atan kalbimin tek sebebi,
Yanımda ol isterdim şu an,
Ne zormuş yaşamak, görmeden gözlerini,
Rüyalarımı gör isterdim şu an.

Kalp, bu kadar hızlı atarmış meğer adınla,
Gözlerini izlemek isterdim şu an,
Eğilip kulağına doğru fısıldadığımda,
Seni sevdiğimi duy isterdim şu an.
 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..