Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '17

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Su Gibi

Su Gibi
 

Su gibi seviyorum seni
Damlayan musluktan akan 
Damlaları bekler gibi
Suyun akma misali
Seninle geçecek dar vakitleri
 
Doya doya içmeye korkuyorum
bir de doyamamaya seni
 
Damlalarla yetiniyorum kimi
dudaklarım ıslansa yetiyor hani
 
Ömrümün sonbaharında 
İdare edilecek bir yudum su gibi
Yazdan kalma birgün belki
 
Yudum yudum içiyorum seni
Sağa sola dökmeden dikkatli
 
Kurak yazın ardından
yağmuru bekleyen toprak gibi
içime çeksem de seni
 
Korkuyorum fazlan boğar
Azın kurutursa beni
Seviyorum seni
Biliyorum sen de beni 
                          V.Kayra
 
Toplam blog
: 37
: 240
Kayıt tarihi
: 19.02.12
 
 

Kendimin yöneticisi, hayatımın işletmecisiyim, kiminin bildiğini sandığı, kiminin bilemediği biri..