Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sucu

Sucu
 

Bizimkiler alışverişe çıkacaktı. Gitmeden önce babam “sucudan su istedik haberin olsun, parayı girişe bırakıyorum, üstünü ver” dedi. “Almıyorlar ki” dedim. Gerçekten itiraz edip almıyorlardı. Babam “olsun” dedi sonra çıktılar. 15-20 dk sonra zil çaldı uzun uzun. Anladım; sucu gelmişti. Koşar adımla gittim bastım otomata, daha fazla zile basıp paniklettirmesin beni diye. Neyse çıktı yukarı, “merhaba” dedim, boş 2 damacana şişesini uzattım. O da doluları tam eşiğin ağzına koydu. Hani kapıdan içeri girerken eşikte minik bir basamak olur ya işte onun üstüne koydu yan yana. Bizimkiler alışverişten döndüklerinde ellerinde poşetlerle onların üstünden atladılar hey Allahım! Neyse, babam girişe 10 tl bırakmıştı; bir kağıt 5lik, bir de demirden beş tane 1lik. (sular 8tl tutuyor) Kapı çalarken elime cüzdanımı alıp koşmuştum. Sucu bozuk haldeki parayı alır da 2 tlsini kabul etmez geri verir diye bendeki kağıt 10tlyi belki cebinde bozukluğu yoktur, üstünü geri veremesin diye çıkarttım verdim. Sucu elini cebine atarken “üstü kalsın” dedim. “Tamam” dedi! Teşekkür etti. 1-2 saniye kalmışım öyle. İyi günler demek sonra aklıma geldi. Halbuki çekişmeli bir rounda hazırlamıştım kendimi. Acaba şu bozuklu parayı verince de mi böyle kolay olurdu bilmiyorum ama keşke onları verseydim de elden çıksalardı.

gonca yıldırım 18.09.10
 
Toplam blog
: 8
: 677
Kayıt tarihi
: 15.09.10
 
 

87 doğumlu, üniversite mezunu. Lüksü sevmez. Henüz ortaya çıkarmadığı sanatsal bir kişiliği vardı..