Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Suikastım Fahriye'den! (şiiri!)

 

 

Hepten betim benzim solmuş.

Her yanım zehirle dolmuş.

Tam otuz beş yıl olmuş!

*

Başka aramayın neden!

Suikastım Fahriye’den!

*

Başlamazdım sigaraya;

Efkârım vardı ya güya!

Meğer düşmüşüm pusuya.

*

Başka aramayın neden

Suikastım Fahriye’den

*

Zehir içerdim, solurdum!

Tam duman altı olurdum!

Hayallerde kaybolurdum!

*

Başka aramayın neden!

Suikastım Fahriye’den!

*

Bir gün sigaramı yaktı!

Gözümün içine baktı!

Sanki… sanki içim aktı!

*

Başka aramayın neden!

Suikastım Fahriye’den

*

Ahmet’lerin bu kaderi!

Dıranas’dan da beteri!

O da buldu bir serseri!

*

Başka aramayın neden!

Suikastım Fahriye’den!

*

Ne davulcu ne zurnacı!

Olsaydı; başımın tacı!

Bu muhabbete aracı!

*

Başka aramayın neden!

Suikastım Fahriye’den!

*

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..