Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '11

 
Kategori
Blog
 

Sülümanın ayağı kırılmış;MByi temsilen ben Sülüman rolüne talibim...

Sülümanın ayağı kırılmış;MByi temsilen ben Sülüman rolüne talibim...
 

buğulu...


MBden ,sinema,dizi oyuncusu çıkmaz mı...Elbette çıkar...

Hatta çok özel ,Sülümanın Aşkları diye bir filim yapabiliriz.

Çok zor değil...

Köşe yazarı arkadaşlarımız da destekler...

Editörümün seçkisine de girerim...

Fırsat bulmuşken blog dostlarımla bu önemli konuyu paylaşayım...Bölüşeyim...

Muhteşem Yüzyıl dizimizin Kemani;pardon Kanunisi :Erkenç Abimiz bileğini kırmış...

Geçmiş olsun..

Ben Sülüman rolüne talibim...

Muhteşem Sülüman...Karıştırmayalım...Süleyman değil...

Önceden başvurmuştum ;o role beni seçmemişlerdi...

MB de yazmamdan ürkmüşlerdi sanırım...

Ayrıca bu rol için çok ciddi bulmuşlardı beni...

Sülümanı, başkasına verdiler...

İyi bir oyuncu kapmıştı Sülümanı...

Fekat aşırı eleştirilere nazik bedeni dayanamamış...

Daha ikinci dizide pes etmiş...

Sporda,kumarda ayağını kırmış...

Esas oğlanın dizi incinmiş...

Dizi ,tehlikeye girmiş...

Bloglarda yazmak kolay mı...

Hem diziyi eleştir ;okunma rekoru kır...

Sonra dizi tehlikeye girince kaçmak olur mu...olmaz...

MB de Krallık,artistlik seçimlerde ilk beşe girdim...

Hem tiyatrocuyum...Oyun yönetiyorum...

Rolün üstesinden gelirim...

Sıcağı sıcağına ,dizi aksamasın...

Hürrem de ısınmışken...

Boynu bükük kalmasın...

Sakal da bırakmışken...

MB Mahallesinden kimse aday olmadan...

Sülüman rolüne adayım...

Sevdim bu rolü...

Verirlerse MB yi mahçup etmem...

Bayrağı yere düşürmem...

İsteyen blogdaşlarıma da sarayda görevler veririm...

Alamanyalarda özel Hürrem neyim aramam...

Fenerli Metin Kardeşimi de yormam...

Aday,maday bul;seçim yap...falan diye ...

Yarından tezi yok...Tiz elden Frengistanı titreten;Hürremi inleten;sözünü dinleten Sülüman rolünü kabul ediyorum.

Gazam mübarek ola...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..