Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Suni yapay bir gündem gelebilir mi?

Dikkat ettim de toplumsal dikkati başka yöne çekmek ve dikkati dağıtmak için bu gibi durumlarda muhakkak bir suikast, saldırı veya ne bilim başka bir durum oluşturulurdu.Toplumsal dikkatin ve duyarlılığın bu kadar Kuzey Irak'a yöneldiği bir anda , böylesi yapay istenmeyen bir durum oluşabilir mi acaba diye kendime sormaya başladım?Allah muhafaza deprem olmasında, insanların canı yanmasında ...

Bazı odaklar tarafından, milletin dikkatini başka yöne çekmek ve yöneltmek , toplumsal baskıyı baskıyı başka bir alana kanalize etmek ve hassasiyetin ve duyarlılığın bu kadar zirve yaptığı bir durumda, toplumun moralini daha da bozmak ve her yönden saldırı altındayız şeklinde bunalıma sürüklemek isteyenler olabilir.O yüzden ben şimdiden Türkiye'de yaşayan herkesi her, vatandaşı , Türk'ü , Kürd'ü , Ermenisi, Rumu herkesi dikkatli olmaya davet ediyorum.

Tarih inşallah tekerrür etmez.

 
Toplam blog
: 116
: 735
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

1994 Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F. İktisat bölümü mezunuyum. Aynı üniversitede Genel İktisat Polit..