Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '11

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Superonline: Fiberoptik Eziyet

Superonline: Fiberoptik Eziyet
 

İstanbul’da ikamet ettiğim dönemde Superonline’dan fiberoptik internet aboneliği satın aldım (Şu anda almaz olaydım pozisyonundayım!). İşimiz nedeniyle yer değişikliği yaptık ve Denizli’ye taşındık. Nakil işlemlerinin yapılması için daha henüz İstanbul’da iken müşteri hizmetlerinden konu ile ilgili bilgi aldım. Evimize sabit telefon bağlandıktan sonra müşteri hizmetlerine yeniden başvurmam söylendi.

14 Ekim 2011 tarihinde ilgili işlem için başvurumu yaptım. 

17 Ekim Pazartesi günü öğle saatlerinde arandım, en yakın TİM’e giderek fiberoptik modemimi teslim ederek ADSL modem almam söylendi. Denizli’deki en büyük TURKCELL bayi olan SARIKAYALAR’a gittim. Görevli arkadaşlar işlemi bilmediklerini ve bir sonraki gün yetkili (Senem hanım) gelince yardımcı olabileceğini belirtti. Oradan ayrılınca Superonline Müşteri Hizmetlerini arayarak durumu belirttim. En kısa zamanda bana geri dönüleceği söylendi ancak ne o gün ne de ertesi gün aranmadım.

Bunun üzerine 19 Ekim Çarşamba günü yeniden Superonline Müşteri Hizmetlerini arayarak durumumu yeniden bildirdim. İsteğime “ACİL” kaydı düşüldüğünü ve aynı gün içinde geri dönüleceği söylendi, ancak ne o gün ne de ertesi gün arayan soran olmadı.

Bu nedenle 21 Ekim Cuma günü Superonline Müşteri Hizmetlerini arayarak yeniden durumu belirttim. Sürekli oyalanmanın hani tabiri caizse salak yerine konmanın getirdiği stres yükü ile biraz da sinirlice konuştum. Neyse ki (o gün çok şükür demiştim ama erken davranmışım) öğleden sonra yetkili bir arkadaş geri döndü. İşlemlerimin hızlıca yapılacağını modemin kargo ile en kısa zamanda bana ulaştırılacağını belirtti. “Tamam” dedik ve aynı gün içinde Denizli’deki TİM yetkilisi tarafından başlattığımız işlemleri de durdurduk, çünkü telefondaki yetkili işlemleri bizzat kendisinin yürüteceğini ve işlemin daha hızlı tamamlanacağını belirtti. 

Lakin aradan geçen günlerde ne arayan soran var ne de gelen bir modem! Bugün 27 Ekim Perşembe. Şu an itibariyle elime ulaşan modem yok. Başvurumun üzerinden tam iki hafta geçmiş. Oysaki bu işlemlerin bir hafta süreceği söylenmişti. Hal böyle olunca internetten bihaber yaşantımızı sürdürüyoruz sürdürmesine de;
1.    TURKCELL ve SUPERONLİNE kalitesine yakıştıramadığım bu vaziyet eşime ve bana maddi ve manevi zarar vermiştir. İşi gereği sürekli internet kullanmak zorunda olan ve üniversitede öğretim üyesi olan eşimin mağduriyeti had safhadadır. Sosyal internet kullanıcısı olan benim de manevi bir zararım söz konusudur.

2.    Müşteri velinimetiniz ise ürününüzü satarken gösterdiğiniz ilginin en azından yarısını bir sorunumuz olduğunda göstermeniz gerekemez miydi? Bütün iş satana kadar mıdır?

3.    Bir modem değişikliğinin ve abonelik naklinin günümüz teknolojik şartlarında (Bilgi ve teknoloji çağındaysak eğer) bu kadar uzun sürmesinin sizin modernliğinizle ilgisi var mıdır?

4.    Superonline Müşteri Hizmetleri bir kere de aradığımız zaman anında sorunumuza çözüm olabilecek mi?

5.    Kurumunuzun kalitesine ve güvenirliğine olan inancım meydana gelen NAKİL depremi ile sarsılmıştır. Meydana gelen hasarı ise kim, nasıl tamir edecek?

6.    Eğer nakil işlemlerinin yapılması günümüz teknolojik koşullarında imkansız ise aboneliğimin ivedilikle iptal edilmesini rica ederim. Saygılarımla.

Murat HACIOĞLU

BLOGnot: Sevgili arkadaşlarım. İnternetimiz bağlanırsa yeniden aranızda olmayı ümit ediyorum. Olmazsa bana ev adreslerinizi verin de bildiğimiz mektupla haberleşelim. Ne demişler "bak postacı geliyorrr"  :))

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..