Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '13

 
Kategori
İlişkiler
 

SÜREKLİ CİNSEL İÇERİKLİ SİTELERDE

“24 yaşında genç bir kadınım. Eşimle 3 yıl önce evlendim. Evliliğimin ilk ayları dışında asla mutlu olamadım.

Eşim eve geldiğinde sürekli internette cinsel içerikli sitelerde geziniyor. Ne kalktığını ne de yattığını görüyorum. Çoğu zaman salonda sızıyor.

Ayrıca bazı kadınlarla chatleştiğini de biliyorum. Evliliğimiz sadece kağıt üzerinde kaldı.

Defalarca konuşmaya çalıştım, ancak asla dinlemiyor. Son olarak dün akşam bu nedenle yine tartıştık. Bana ağır hakaretlerde bulundu.

Ne yapacağımı bilemiyorum. Ailemle konuştum, onlar boşanmamı istemiyor. Bana yol göstermenizi rica ediyorum.”

***

Değerli okurum, elbette ne yapacağınıza siz karar vereceksiniz.

Boşanma kararı önemli bir karardır. Emin olmadan boşanma davası açmanızı ben de doğru bulmuyorum.

Bu nedenle önce bir aile danışma merkezine gitmenizi öneriyorum.

***

Boşanmaya karar verecek olursanız, işte haklarınız:

*Evliliğin temeli, karşılıklı sadakat, güven ve saygıdır. Ayrıca size hakaret etmesi ağır kusurdur.

*Eşlerden birinin bu yükümlülüklere aykırı davranması evlilik birliğini temelinden sarsar.

*Dava açmaya karar verirseniz davanızı, evlilik birliğinin, ortak hayatı sürdürmeleri kendilerinden beklenmeyecek derecede temelinden sarsılması nedenine dayandırarak açmanızın doğru olacağını düşünüyorum.

*Ayrıca bu davada maddi ve manevi tazminatla birlikte nafaka da talep edebilirsiniz.

Ancak aynı zamanda aldatma da varsa ve bunu kanıtlayabilecekseniz bu durumda zinadan dava açabilirsiniz.

***

Değerli okurlarım, bana güvenerek yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu 

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..