Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '12

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor – 19/03/2012 – istim üstündeki gönüllüler ve ünlü ama mağrur Alp Kırşan…

Survivor – 19/03/2012 – istim üstündeki gönüllüler ve ünlü ama mağrur Alp Kırşan…
 

İkinci günde gördük ki, adada pabuç pahalı… Balık tutma takımı için havuzda oynanan bir hedef oyunu vardı ki, o bana bu acı sözleri söyletti… Yüzme, hedefi bulma, vurma ve düşürtme, ağırlık noktasını çok iyi hesaplayarak amaca ulaşma…

Yani her tür becerinizi göstermeniz gereken bir oyundu balık tutma ekipmanı için tasarlanmış bu oyun… Müthiş bir mücadele içinde geçen bu oyunu, açık bir farkla yine Gönüllüler kazandı ve Ünlüler ‘ den yetenek ve beceri olarak ne kadar önde olduklarını bir kere daha ispat ettiler…

Ben Anıl ‘ ın Ünlüler ‘ e geçmiş olmasının onlar açısından bir şeyleri değiştireceğini düşünmüştüm.. Ama yanıldığımı ve Gönüllüler ‘ in elde ettikleri avantajı kolay kolay bırakmaya niyetleri olmadıklarını gördüm.. Birbirleriyle düşündüğümden çok daha iyi kaynaşmışlar…

Ateşin ve balık tutma araçlarının Gönüllüleri bir kaç adım daha öne taşıyacağını ve eğer bir sakatlık yada hastalık durumu olmazsa, böylesi bir üstünlüğün bir kaç hafta boyunca daha süreceğini düşünüyorum… Belki 3 – 4 hafta sonra Ünlüler dengeyi bulabilir ve durumu eşitlemeyi başarabilirler…

Gelelim haftanın en son ama en önemli oyununa… Dokunulmazlık sembolü için yapılan bu oyun, kişilerin şahsi devamlılıkları açısından son derece değerliydi… Üç sembol kazanan 3 hafta boyunca elenme korkusu yaşamayacaktı…

Elemelerinden uzun uzun bahsetmeye gerek yok… Tahmin ettiğim gibi, Gönüllülerden finale Hasan çıktı… Ünlüler ‘ den ise benim beklediğim isim olan Nihat ‘ ın yerine Alp ‘ i gördük ve şaşırdık… Açıkçası hedef bulma ve diskleri kalelere sokma şeklinde özetlenebilecek son oyun için ben Hasan ‘ ı avantajlı görüyordum…

Kapışma aynen öyle de başladı… Ama ilerleyen aşamalarda dengeyi yakalayan Alp , işi son topa bırakmayı başardı ve son atışlarda taktik bir hata yapan Hasan , kendi atışında Alp ‘ in topunu kaleye sokarak, Dokunulmazlık Sembolü ‘ nü Alp Kırşan ‘ a hediye etti…

Böylesi bir sonuca şaşırdığımı söylemeliyim dostlarım… İsabet oranı ve vuruş gücüyle Hasan ‘ ın daha bir öne çıkmasını bekliyordum… Ama hırsıyla ve becerisiyle oyunu dengede götürmeyi başardı Alp Kırşan… Hataların en büyüğünü yapan isim Hasan olunca da, Sembolü kazanan isim Alp Kırşan oldu…

Sanırım bu gününü en ilgin olaylarından biri de, Alp Kırşan ‘ ın bir kaç arkadaşının da yardımıyla ateşi bulmasıydı… Elde ettiği o başarı beceri sembolü kazanmasını da tetiklemiş olabilir… Çünkü Alp KIrşan son derece hırslı, asla vazgeçmeyen ve zor şartlara rağmen etkinliklere asılan bir isim ve sanırım gelecek haftalarda onun adını daha sık duyacağız…

İşte 2. günün tüm oyunlarını ve muhabbetlerini içeren video linki… İyi seyirler dilerim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..