Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '13

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor, "Sen neymişsin be abi!"

Survivor, "Sen neymişsin be abi!"
 

İnsanın, başkasının hayatına burnunu sokup ‘’evinizin sineği’’ tarzında fark edilmeden izlediği program Survivor’dan biraz daha haber verelim…

 Candaş Tolga Işık'ın sunduğu ‘’Bunu Konuşalım’’ programına Acun Ilıcalı konuk olmuştu. Şu sıralar yarışma programları ile gündemde olan Acun Ilıcalı, yapımcılığını üstlendiği Survivor ile ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu. Biz de can kulağı ile dinledik.

Survivor'ın pahalı bir yapım olduğunu belirten Acun Ilıcalı "Abartısız söylüyorum bu yıl maliyeti 16 milyon TL'yi buldu. Bunun yaklaşık 3 milyonu konaklama ücretimiz. 150 kişilik bir ekiple 90 gün Panama’da kalacağız" dediğinde beynim dumura uğradı. Aslında düşününce konuşulan paranın çok normal olduğunu fark ettim. Ne de olsa yarışmacılar dahil her şey paraydı. Kimse ‘’babasının hayrına’’ dünyanın bir ucuna gitmezdi ki bu ekibin içinde yabancı görevliler de var.

Acun Ilıcalı, Survivor Taner’in tweetleriyle ilgili olarak ise "Nihat Doğan ve Taner ödül oyununu kazandılar. Otele gittiler. Orada ne yaşadıkları beni bağlamaz. Çünkü yarışmacıları adım adım takip etmiyorum" açıklamasını yaptı. Böylece de ustalıkla polemikleri bertaraf etmiş oldu.

Evet, çok pahalı bir yapım, hem tatil hem iş hem eğlence derken maliyet oldukça tuzluya mal oluyor. Fakat Acun Medya bu yapımdan kat be kat kazanıyor. Yoksa bu iş çekilir mi?

 Şimdi gelelim ada sakinlerin! Ne ‘’sakin mi?’’ dedim.

 Gün geçmiyor ki Ünlüler buluttan nem kapmasın! Yarışmada tansiyon ve heyecan iyice yükseliyor mu,  ‘’Sizde pek uyumlu çıktınız’’ diyerek yükseltiliyor mu? Siz karar verin…

 Ama fark edilen o ki Survivor Ünlüler -Gönüllüler yarışmasında Gönüllüler adasındaki kavgalar Ünlüler adasına da sıçradı. Erkek yarışmacılar ile bayan yarışmacılar arasında yemek bulma ve hazırlama kavgası çıktı.

 Erhan'ın kendi balığını kendi pişirip yemesine ve gruptan ayrı iş yapmasına sinirlenip tepkilerini ortaya koydular. Ünlüler ve Gönüllüler arasındaki yarışma devam ederken, Gönüllüler'in can-hıraş kavgalarından kafalar şişmişken, Ünlülerde de bir kavga daha patladı.

Ünlüler Adası'ndaki kavgadan sonra sinirler iyice gerildi, yavaş yavaş gizli yalnızlıklar ve diş bilemeler belirdi. Gönüllüler'in kavgalarına alışan seyirci, şaşkına döndü. Yarışma başladığından beri, mutlu tavırlar sergileyen ve neredeyse bütün yarışmaları kazanan Ünlüler, aslında o kadar da mutlu değillermiş ortaya çıkmış oldu. Şapka düştü, kel göründü…

Bir lokma yemek, insanı ne hallere sokabiliyormuş…

 Şimdi gelelim ‘’Gönülsüz’’ Gönüllülere…

Dokunulmazlık oyunu kaybeden gönüllüler ada konseyinde Duygu ve Mustafa'yı halk oylamasına çıkarmıştı. Bana ilginç gelen bütün takımın Duygu’yu yazması değil, Duygu’nun Mustafa’yı yazması. Bence Duygu bal gibi de asıl düşmanı kabul ettiği Bozok’u yazabilirdi. Ama eğer Duygu elenmeyecekse;  Bozok’un elenmesi ile hava durulur, o zaman da adanın tadı kaçar, kimse kimseyle kavga edemezdi.  Yoksa Bozok’un gücünden mi korktu Duygu? Ben değil, gene siz düşünün ve kararı siz verin…İşte bu bir oyun ve oyunun kuralında da reyting getiren kalır gibi bir gizli kural var.

 Oylamadan çıkan sonuca göre adaya veda eden isim "Mustafa" oldu. Türkiye genelinde Duygu'dan büyük fark yiyen Mustafa adaya veda etti. Mustafa'nın yakın arkadaşları Bozok, Murat ve Hilmi Cem büyük hüzün yaşadı.

 Sonucun açıklanmasının ardından gözleri dolan Mustafa,"Bir aydır buradayım. Arkadaşlarıma da çok alışmıştım. Ama kurallar gereği bir kişinin gitmesi gerekiyor ve bu ben oldum. Onlardan ayrılacağım için üzgünüm tabi. Burada çok şey öğrendim. Benim için çok büyük şanstı. Sağlık olsun." dedi.

 Mustafa, ne öğrendi çok merak ediyorum… Bir ayda aşk ile bağlandığı arkadaşları mı, kamera aşkı mı? Daha önceki yazılarımda Mustafa’nın tanıtımını yaptığım için bu bölümde Kimmiş? Neymiş? Nereden gelmişleri ekleyip yazının tadını kaçırmak istemiyorum.

 Ama sonunda adada Gönüllüler 5 kişi kalırken, 9 kişiden oluşan Ünlülere gene bir zeval gelmedi. Bence onlarda birbirlerini yiyerek yarışmacı eksiltecekler. Seyirci sürekli Gönüllü takımından birilerinin gitmesinden rahatsız değil gibi görülüyor. Ama bence bu hafta bir ünlüye yol vermek gerekecek ve yarışma biraz kızıştırılacak gibi görülüyor. Bu benim şahsi fikrimdir ne duydum ne de okudum… Bekleyip, göreceğiz…

Hayatta fikirlerinizle hürmet görmeniz dileği ile…

www.medyabey.com

https://twitter.com/eceer6

Ayrıca Facebook sayfam ''Ece Er İle Başbaşa'' da sizleri bekliyorum...

 

 



 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..