Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '16

 
Kategori
Deneme
 

Sus Olric sus....

Sus Olric sus....
 

İyi ki doğmuşsun Oğuz'um Atay'ım...


Herkes diyorum Olric Herkes !

Herkesi bir tutmasaydınız hanımım

Kimileri kimilerinin aklıyla hareket eder olmuş Olric !

Onlar da bir gün ölecek hanımım...

 

Oğuz diyorum Olric Oğuz

Bugün doğmuş..İyi ki doğmuş, ne güzel doğmuş

Haklısınız hanımım yoksa kim tutardı sizi.

Sus Olric sus !

 

Zor be Olric...

Nedir zor olan ?

Dolu dolu yaşayacağını beklerken

Yaşayamacağını öğrenmek.

Anlamadım hanımım...

Yaşarken anlaşılmıyormuş

Sus Olric sus !

 

Seni de eskittim bugün

Olric Olric diye diye Olric

Sesleniyorlar sesimi isteyenler

Bilmiyorlar, bilemiyorlar

Neyi deme sakın sakın deme !

Ölüyorum diyemiyorum Olric !

Sus hanımım sus, sus patron sus derim bak !

 

Gidenlerde kaldı aklım

Gidenlerin peşine takıldım.

Biri de Oğuz Atay'ım...

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..