Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Sustum

Sustum
 

Sustum 

Her sustuğumda tüm kelimelerin 

Nasıl canımı yaktığını hiç anlamadın 

Sorulmayan ama gözlerimde biriken sorularım vardı 

Ve nedense sarıldığım hep suskunluğumdu 

Oysa konuşacak onca söz varken 

Öldürdüm bize dair her cümleyi 

Sustukça sustum 

Ve dalgın yürüdüğüm caddelerde kayboldum 

Geceleri örttüm üstüme yorgan diye 

Tırnaklarımı etime geçirdim 

Kimse duymadı sarhoşluğumu 

Dilime batırdım tüm dikenleri 

Kendimi bulup bulup kendi karanlığımda 

Tükenmez bildiğim tüm sözler bitti 

Aslında avaz avaz bağırarak boğdum çığlıklarımı 

İçimde patlayan volkanlarımı boğarak sustum 

Tuz basıp yaralarıma hep sustum 

Kimse bilmedi bendeki beni 

Ve ben hep seninle konuştum. 

 
Toplam blog
: 249
: 3042
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Doğup büyüdüğüm şehirde, İstanbul'da yaşıyorum. Emekliyim. Gezmeyi, görmeyi, keşfetmeyi sevdiğim ..