Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '06

 
Kategori
Oyunlar
 

Tabusal muhabbetler

Bilenler bilir, tabu adlı bir oyun vardır genç yaşlı herkese hitap eden..Oyun genelde çiftler halinde oynanır ancak eşinize, sevgilinize, nişanlınıza, vs. karşı aşkınız bitmesin istiyorsanız naçizane önerim "eşsiz" oynamanızdır, 5 adet tabu kelimeyi kullanmadan eşinize anlatmanız gereken bir kelime vardır. Süre kısıtlıdır ve o size anlatamaz ya da siz onun anlattığınızı anlayamazsanız işte o zaman kavga sinyalleri sessiz ama derinden başlar yaklaşmaya..

Şimdi, arkadaşlarla bu oyunu oynarken yaşadığımız bir iki diyaloğu sizlerle paylaşmak istiyorum.

Anlatılacak kelime:GÖBEK ADI

A: Hayatım beni çağır!
B: Ali geelll!
A: Yok yok uzun çağır.
B: Aliiiiiiiii geeeeellllllllll!
(Tabi herkes gülmekten yerlere yatmıştır.)

Anlatılacak kelime:YEMEN

A: Bir ülke anlatacağım tamam mı sana?
B: Tamam.
A: Sen tavuğu ne yapmazsın?
B: Yemem.
A: Buna benzer ülke?
B: Yemen.
(Yaratıcılık diye buna denir.)

Biraz gülmek ve günün stresinden arınmak için tabu oyunu mükemmel bir seçenek olmaya devam etmektedir.

 
Toplam blog
: 7
: 1002
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

27 Ocak 1983'te Balıkesir'de doğdum, hayat beni Ankara'ya kadar getirdi... Bundan sonra neler olur b..