Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '12

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Tak yakanı çık dışarı

Tak yakanı çık dışarı
 

Tasarımını yapmış olduğum iki örnek yaka


Merhabalar,

Sabah 9 akşam 6 dedikleri bir işim var. İş yerim ise çoğu İstanbullu'nun aksine çok yakın. Yürüyerek bile gidip gelebiliyorum. Istanbul kalabalığında ve trafiğinde kendimi bu konuda gerçekten çok şanslı hissediyorum. Fakat evime erken geldiğim zamanlar rutin şeyleri yaptıktan sonra sıkılmaya başlıyorum. Yemek yiyorum, dinleniyorum, biraz televizyon biraz internet derken akşamım bitip gidiyordu. Akşam saatlerimi bu şekilde boş geçirmek istemiyordum. Bir şeyler yapmalıydım ve de tembellik yapmamalıydım daha fazla, derken...

Derken bir gün kendimi Istanbul'un en sevdiğim yerlerinden olan Tahtakale'ye attım. Ben sokaklarına girdikçe Tahtakale'nin kafamda sayısız baloncuk belirmeye başladı ve eskinin nostaljik yakalarını günümüze taşımaya karar verdim. 

İşte tasarlamış olduğum yakaları aşağıda vereceğim linkten görebilirsiniz :) Pek heyecanlı ve pek mutluyum kendime böyle güzel bir hobi keşfettiğim için. 

https://www.facebook.com/pages/Lost-n-Found/346980952005760

Sevgiyle,

Öznur

 
Toplam blog
: 13
: 521
Kayıt tarihi
: 29.12.11
 
 

Küçükken gözleri renkli olduğu için sadece renkli gözlü insanların Dünya'yı renkli gördüğüne inan..