Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '07

 
Kategori
El Sanatları
 

Takı yapıyorum, takınıyorum...

Evet ben de zaman zaman kendime göre takı yapıp kullanıyorum. Bazen de arkadaşlarıma hediye ettiğim oluyor. Hatta bir ara satmıştım istek üzerine... Yaptıklarımı sizlerle paylaşmak isterdim ama şimdilik uygun zaman değil.Genelde boncuklarla, metal figürlerle yapıyorum takılarımı. Yaptıklarım genelde özgün kendi tarzımda olan takılar.

Ben aynı zamanda kullanılabilir olan malzemeleri tekrar kullanıyorum.Bunu bir örneklendirme yapacak olursam eve aldığımız 2, 5 kg yoğurt kovalarını atmayın.Bunun dışına renkli ve desenli yapışkanlı kağıtlarla kaplıyorum.Şayet düz renkli kaplamışsam üzerine şekilli kestiğim farklı renkte kağıdı tekrar yapıştırarak desen veriyorum.Çok güzel oluyor. Kendi isteğinize göre farklı düşünceler uygulayabilirsiniz.Sonra bu kovaları nasıl mı kullanacaksınız.Bu da size kalmış ama bir ipucu deterjan kovası olarak kullanablirsiniz mesela ....

Derya Baykal' ı takip etmeye çalışıyorum. Bu konuda o da güzel fikirler veriyor...
 
Toplam blog
: 17
: 465
Kayıt tarihi
: 07.11.07
 
 

1971 Bolu - Mengen doğumluyum. Liseyi bitirdikten sonra iş hayatına başladım. Zaman zaman iş yaşamın..