Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '14

 
Kategori
Öykü
 

Takıntılı aşk - 4. bölüm

Takıntılı aşk - 4. bölüm
 

Nedim

-Şimdi sana gerçekten inanayım mı?

-Evet, seni sevdikten sonra neden gece gündüz Gülşen ile takıldığımı da anlamadın sen!

-Aşk ve sen!

-Ama sen benim ile dalga geçiyorsun ve beni üzüyorsun.

-Hayır, ben sadece sen ve aşk, seni uzun zamandır tanımadığım için.
-Şimdiden sonra uzun uzun tanırsın beni.

-Beni yanıltmazsın umarım

-Aklıma düştüğün günden beri senin ileyim, seni yanıltacağımı nasıl düşünürsün?

-Her sabah sen işe giderken arkanda hep ben vardım

-İnanmıyorum sana!

-Arkanı dönersin beni görürsün diye yüreğim ağzıma geliyordu inan bana.

-Neden hızla yanıma yaklaşmadın?

-Beni yanlış anlar yüreğim param parça olur diye korktum. Yalnızlığa alıştım ama sensizliğe alışamadım inan bana

Nedim şaşkınlık içinde kalmıştı. Ne söyleyeceğini artık şaşırmıştı.
Karşı ağacın üstünde ki kuşlara gözü takıldı. Bir çift kuş telaş içinde sığınacak bir yuva yapmanın telaşında idi sanki. Ağızlarında çer çöp beraberce yuvalarını örüyorlardı.

Mehmet Aluç
.

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..