Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '14

 
Kategori
Öykü
 

Takıntılı aşk 1.bölüm

Takıntılı aşk 1.bölüm
 

Çok pişmandı. Yaptığının af edilir bir tarafı yoktu. Yaptığı bu vicdansızlığı bir türlü hazım edemiyordu. 

Arzularına uyarak nefsine uyarak bu cinayeti işlemişti. Bildiğimiz cinayet değil yavaş yavaş öldüren bir cinayet. Çok seviyordu âmâ o âşık olduğu nedim kendisini sevmiyordu. Defalarca aşkını itiraf ettiği halde hep ret edilmişti. Son defasında Selma Nedime

-Neden beni sevmiyorsun? Ben seni o sevdiğim dediğin Gülşen den çok daha fazla seviyorum.
 
Gözlerinde yaşlar boşanır iken Nedim çaresizlik içinde.
 
-Neden beni anlamıyorsun? Anlamak istemiyorsun? Benim kalbim'de Gülşen var iken seni sevmemi nasıl istersin? Sen ne söylediğinin farkında mısın?
 
-Evet seni deliler gibi sevdiğimin farkındayım?
 
-Ben ne söyler isem sana fayda etmeyecek sen hala bildiğini okuyorsun! Şu an ne söyleyeceğimi inan bilmiyorum bilmiyorum!
 
-Beni sevdiğini hayır sevebileceğini söyle bana yeter inan seni çok seviyorum. Şu an seni seviyorum derken içim kıpır kıpır ama endişe duyuyorum bir yandan da seni kaybetmekten korkuyorum.
 
-Aşk insanın içini kıpır kıpır eden bir duygu olsa da senin ki sevmek değil bir takıntıya dönüşmüş elde etmenin kaygısı kaygılar korkular endişelerle insanın hayatını zindana dönüştürür bana acımıyorsan bari kendine acı boş hevesler peşinde koşma sen Gülşen’in arkadaşısın kalbini kırmak ve seni üzmek istemiyorum. Sana karşı hiç bir şey hissetmiyorum sadece arkadaşız evleneceğim hayat arkadaşımın arkadaşısın. Bunu Gülşen duyar ise yıkılır bari ona acı ve lütfen bu anlamsız takıntılarından kurtul sana yalvarıyorum. Sen hep kaygı yaşıyorsun bu takıntın yüzünde.
 
-Seni sevdiğime inanmıyor musun? Takıntı ve kaygı... İnanmıyorsun... Sana ispat edebilirim aşkımı.
 
-Hayır ben öyle söylemedim sen yine bildiğin gibi yorumluyorsun her neden ise. Ben bu aşkın olamayacağını benim seni sevemeyeceğimi söylüyorum neden anlamıyorsun?
 
-Bana âşık değil misin?
 
-Hayır!
 
-Peki zamanla'damı sevemezsin? Bir denesen seni ne kadar sevdiğimi anlayacak ve pişman olacaksın inan bana.
 
-Duygularında samimi olabilirsin ama bu imkânsız olamaz. Senin ile samimi olmam sadece Gülşen’in arkadaşısın diye yoksa sen beni yanlış anlıyorsun. Ben kalkıyorum bu konuşmanın sonu nereye varır kestiremiyorum. Sana iyi günler diliyorum bu konuştuğumuz lütfen burada kalsın.


Mehmet Aluç
Devam edecek.
 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..