Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '13

 
Kategori
Mizah
 

Takıntımı takdimimdir

Takıntımı takdimimdir
 

"Takıntımı Takdimimdir"


Yayla çorbasını çok severim. Hep sona saklarım. Bilirler zaten onun için yemeğin sonuna kadar sıcak tutarlar. Önden et, sebze, tavuk ne varsa onu yerim ardından pilavımı yer hoşafımı içerim. Meyvemi soyarlar götürürüm affetmem... Kahveler gelir kahvemi içerim. Yiyip içme faslı bittikten sonra derim ki getirin bana çorbamı, yayla çorbamı... En sona saklamışımdır, içerim...

Tiyatroya fırsat buldukça giderim. Kendim için iki bilet alırım. Biri en önden yani en güzel yerden; protokolden... Diğeri de ortalardan bi yerden. Oyunun hemen başında geçerim ortalardaki yerime, oradan seyretmeye koyulurum. Finale doğru en öndeki protokol yerine geçer oradan seyrederim. En güzel koltuğumu, oyunun en güzel yeri finalidir mantığından haraketle, en sona saklamışımdır...

Misafirler bazen bize gece oturmasına gelirler. Onları genellikle don-fanila ile karşılarım. Benim hanım bana çok kızar... "Bak bey onlar süslenmiş püslenmiş gelmişler, sen böyle ev hâliyle hatta yatak hâliyle hatta ve hatta tuvalet hâliyle karşılıyorsun onları"diye tepkisini dile getirir. Fakat gece saat 11'i geçtiğinde ya da misafirlerin gitme saati yaklaşırken ben doğru yatak odasına gider önce sinek kaydı bir traş olur ardından da giyinip kuşanıp çıkarım misafirlerin karşısına. Herkes çok şaşırır... En güzel elbisem olan "Jan Külot Vandam"adlı pelerinli kostümümü en sona saklamışımdır...

Gençken de böyleydim. Daima en güzelini, en sevdiğimi en sona saklardım. Amatör kümede bir takımda santrafor oynuyordum. Gollerimi hep en sona saklıyordum. Oyun içinde masuscuktan ıska geçiyor bazen de boş kale yerine bilhassa avuta atıyordum... Ne zaman ki son saniyeler oynanıyor; 90+1, herkesi bir bir çalımlayıp golümü atıyordum... Maçı da 1-0 kazanıyorduk. Gol son saniyede geldiği için takım arkadaşlarımın  ve taraftarların sevinci çok daha coşkulu oluyordu... Ancak şunu da itiraf etmeliyim ki her zaman işler böyle yolunda gitmiyordu. Çıktığımız bine yakın maçtan sadece iki tanesini bu şekilde kazanabilmiştik... Golleri atmayıp atmayıp sona sakladığımdan diğer maçlarda golüm takımın sadece şeref sayısı olabiliyordu...

Ayıptır söylemesi bizim hanımın en sevdiğim yeri de gıdısıdır... Sevişirken hep en sona saklarım... Güzelce sevişip yapılması gereken her şeyi tepeden tırnağa yaparım. İşlem tamamlanmıştır artık yatıp uyunacaktır ki işte bu sırada gıdıya dalarım... Gıdı gıdı diyerekten, bade süzerekten ve inci dizerekten...

 
Toplam blog
: 8
: 585
Kayıt tarihi
: 17.01.13
 
 

Kadıköy Anadolu Lisesi, İstanbul Üniversitesi okullarımdan bazıları... Özel tiyatrolarda oynadım...