Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Taklalar 20: Günaydın

Taklalar 20: Günaydın
 

 

Sabah olmuş
Gün doğmuş
Yorgunum
Bütün gece
Güneşi taşıdım durdum
Sofrayı ben kurdum
İnsanları çağırdım
Şimdi caddelere bak
Böyle daha şen değil mi
Ve pencere camları şakrak
Herkes koşuşturmakta
Maşallah
Ağızlarından ballar akmakta
Onlar da öğrenirler
Dünyanın kaç bucak olduğunu
Hele bir dolmuşa binsinler
İşyerinin önünde insinler
Hele bir içeriye girsinler
Herkesin yüzünden düşen
Bin parça
Ne o , Pazartesi mi bugün
Yoksa yine birisi mi vuruldu
Bu ne matem, bu ne figan
Hadi hepiniz emeklisiniz
Gidin deniz kıyısına
Galata’da
Alın elinize birer olta
Atın denize
Çekin denizi
Koyun kefenize
Desem…
Bu gün, bu size yeter
Madem ki yüzünüz gülmüyor
Ne yapalım..
Yaşamak böylesi, daha iyi
Olsa bile acılar git gide beter..

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..