Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Taktık adama.

Televizyonlarda komple Obama. Gazeteler silme Obama. Hoş geldin odama. Yoksa Obama bizim başkanımız mı oldu? Recep Tayyip'e ne oldu?
Obama Irak dramını bitirir mi? Obama Afganistanı, Pakistanı, Ortadoğuyu halleder mi? Geri kalmışlığı, açlığı bitirir mi?
Doğayı temizler mi ? Ekonomik krize çözüm getirir mi ? Kansere, AIDS'e çare bulur mu. Kelliğin ilacını da bulur mu. Kırışıklıklara yeni bir krem, iktidarsızlığa kudret macunu? Obama Mehdi olmasın sakın ? Kıyamet habercisi. Valla olur mu olur. Aha buraya yazıyorum, demedi demeyin. Az kalsın unutuyordum. Kudretli Obama, şu doğalgaz zamını geri al. Bak kış geldi kapıya dayandı. Hem sırtımızı hem kafayı üşüteceğiz. Allah rızası için hallet şu işi. Emeklilerin maaşlarını artır. Kıyamet kopmadan bari son günleri rahat geçirsinler. Recep Tayyip'e o kadar yalvardık tınlamadı.Umudumuz Obama.

Obama Beyaz sarayı da değiştirir, en azından siyaha boyatır. Siyah sarayın yuvarlak ofisinde kabul eder misafirlerini. Artık Amerikalılara Yankee go home demek yok. Onlar şimdi yankee değil, kankee.

Bu Obama Afrikalı. Kara büyü yapmış olmasın sakın. Tüm dünyayı büyüledi. Yok canım, büyüye gerek yok. O zaten Amerikalı. Siyah ta olsa, beyaz da olsa farketmez. O bir Amerikalı. Gitti Bush, geldi karakuş. Ben Obamanın yerinde olsam Amerikadaki siyahları Afrikaya taşırım. Orada yeni bir dünya kurarım. Amerikayı da soluk benizlilere bırakırım. Siyahlar kendi topraklarında gerçek özgürlüğün tadını çıkarsınlar. Oh be.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..