Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '07

 
Kategori
Sinema
 

Takva

Takva
 

Bugün bir film seyrettim: Takva

İpe mandalla asılmış banknotlar, yıkanınca sanki temizlenmiş.

Muharrem sınıf atlarken patronun ona bakışı ne kadar kıskançlık doludur.

Muharrem şeyhe yaklaşırken şeyhe en yakın olan Rauf’un da ince telaşında kıskançlık vardır.

Film başlarken ilk teşekkür Mimar Sinan’a yapılmışsa bu sanatçının en büyük sanatçıya saygısıdır.

Film biterken Nazım’ın dizeleri varsa ancak o şiiri bilenin anlayacağı kadar kısa süre kalıyorsa bu sanatçının en büyük şaire saygısıdır.

Para temiz insanı tutsak alıyorsa yapacak hiçbir şey yoktur. Bu tutsaklık insanı bitiriyorsa yazıktır.

Film Hakkında:

Takva
Yönetmen::Özer Kızıltan
Senaryo::Önder Çakar
Oyuncular:
Erkan Can: Muharrem
Güven Kıraç : Rauf
Meray Ülgen: Şeyh
Öznur Kula: Hacer
Settar Tanrıöğen: Ali Bey
Yıl: 2006

Bugün bir film seyrettim:

Takva... Sinemada oynadığında gidememiştim, bu akşam DVD’de seyrettim. Film festivallerinde ödüller topluyor uzun zamandır. Seyredince ödüllerin ne kadar haklı olduğunu siz de göreceksiniz. İyi oyuncular, herkesi farklı düşündüren ancak herkesin aklını aynı şekilde karıştıran bir film. Mutlaka izleyin.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..