Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Talih Topacı

Talih Topacı
 

Düşlerimde bile sen varsın.

Bilsen, nasıl şükrediyorum tanrıya.

Seni, benim karşıma çıkardığı için.

Düşünüyorum, seni tanımamış olsaydım eğer;

Kim bilir ben hangi yürekte olur,

Hangi yalan aşkın kollarında sabahlardım.

Düşünemiyorum,

Düşünmek bile istemiyorum,

Artık sensiz ne gündüzümü, ne de gecemi.

Şimdi tanrıdan tek dileğim,

Ne, biliyor musun;

Düşüme bile girmesin mutsuz günlerim.

Talih topacı ikimiz için dönsün.

Yaşayacaksak,

Seninle birlikte el ele yaşayalım.

Öleceksek,

Yine birlikte el ele, göz göze ölelim.

Saadettin Güven

İstanbul

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..