Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Tam Bitti Derken

   Tam her şey bitti  derken tekrar bahar geldi dallarıma, tekrar yeşillendi tomurcuklarım, tekrar güneşi gördüm.Çok mutsuzdum hem de çok binbir şüphe  kafamda deli soruların olduğu 20 gün geçmek bilmedi.

Her şeyi eşofmanlı hoca gibi her türlü anlatmaya çalıştım,bloga yazı yazdım ,mesaj attım,küstüm kapris yaptım,hırçınlaştım,gıcıklaştım ama olmadı.Bitti dedim artık artık gidip bununla yüzleşip ne hissediğini tartıp ayrılmalısın hayat kısa ve ne olursa olsun üzülmeye ve mutlu olmayacağın bir ilişkiye devam etmeye gerek yok.Ve yola çıktım giderken ne hissedeceğimi bilmiyordum garip duygular içinde dönüp durdum görünce ne hissedecektim  o nasıl davranacaktı bilmiyordum.

 Önce kendime güzel bir kahve söyledim derin derin nefes aldım ama ne gariptir ki elimdeki yüzüğü hala çıkarmamıştım kalbim onundu ama mantığım  düşünceler içindeydi ,gelmesini bekledim ilk defa ondan erken gittim ben onu bekledim çok heycanlıydım  oturduğum starbucksta karşımdaki koltuk boştu bir anda bir beyefendi gelip oturmak istedi  kendimi suç işliyormuşum gibi kötü hissettim eşimi bekliyorum tabii ki oturamazsınız dedim.Bunu söylediğime kendim bile şaştım bu sözler kalbimden dökülmüştü oysa her şeyi bitirmeye gelmişti beynim.  Beklemediğim anda geldi içim kıpır kıpır oldu ne kadar da özlemişim yüzünü oda özlemiş miydi acaba beni  hadi gidelim dedi ama gerçekten çok gergindim bir yandan sarılmak istiyordum bir yandan bırak o sarılmak istesin ilk adımı o atsın diyordum.Yolda gerginliğimi farketti konuşmaya çalıştı uzun süre görüşmeyince ilk görüştüğümüz dakikalar yabancı gibi oluyorua ne yapmalıyız ne demeliyiz bilemiyoruz bence.

Evde biraz konuştuk buzlar erimeye başlamıştı anlatmaya çalıştım hislerimi yarı şaka yarı ciddi sarıldı bana tüm yelkenlerim suya indi tüm kokusu doldu genzime  sadce sarılmak bile bu kadar mı mutlu edebilir insanı hayretler içindeydim.Güldük konuştuk bir şekilde kozlarımızı paylaştık belki de hatalıydım onun travmaları gibi benim de yaşanmışlıklarım vardı hiç  kolay hayatlar yaşamıyorduk ikimizde.Seçimlerdeki muhtar adayından konuştuk (Hasan Serçe ) saatlerce  güldük tekrar gülümsüyordum hemde kalbimle tekrar bir güneş doğdu bahar tekrar geldi otobüse bindiğimde yüzümde gülücükler içimde bu ilişki için bir umut vardı.

Umudumun ve sevgimin hiç bitmemesi dileğiyle.....

 
Toplam blog
: 23
: 143
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

 sufi ..