Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Futbol
 

Tam destek

Tam destek
 

Cuma gününde beri Fenerbahçe hakkında bir şeyler yazmak geliyor ama ne yazık ki yazmadım gitti. Cuma günkü ilk lig maçından sonra dostlarım Fenerbahçe’ye ne oldu böyle diyerek benimle uğraşacaklardı. Galiba öyle oldu. Ama yarın çok önemli bir maça çıkacağız ve takımımıza son derece moral vermek gerekiyor. Bu morali onlara veremezsek Roberto Carlos’lu Fenerbahçe Şampiyonlar Liginden elenecek. Bunu istemeyiz herhalde. Öyle değil mi?

Eh öyle ise tam destek diyorum, başka bir şey demiyorum.

Şimdi geleyim Cuma gününe… Zaten de alıştık ilk lig maçlarımızda puan kaybetmeyi. İyi de oluyor bir yerde lige kötü başlamak. Takımın iyi bir hazırlık dönemi geçirdiğini zannediyorum. Zaten de kadromuz her zaman gibi diğer takımlara oranla kaliteli. Zaten kalite farkından dolayı da böyle sonuçların da alınması da normal karşılanmalı diye düşünüyorum. Biraz da Fenerbahçeli futbolcuların üzerinde son şampiyon olmasından dolayı aşrı güven var. Bu da oyunumuzu epeyce bozuyor. Ama yarın ki eleme maçı yani Anderlecht önünde ki oyunumuz böyle olmayacaktır. Olmamalıdır.

Ben bura da gazetecilere de ve yorum yapan televizyon yorumculara bir isteğim olacak. Lütfen takımı eleştirmeyin ve tam destek verin. Bir maç öncesi alınan her kötü sonuç bundan sonra ki maçı etkilemez. Etkilememelidir. Takım bir maç kötü sonuç aldı diye bundan sonra da hep kötü sonuç alacak diye bir şey yoktur. Bakın şampiyon olduğumuz son yıllar da ilk maçlarımızı geçen yıl 6-0’lık Kayseri Erciyesspor maçı hariç ya mağlup olmuşsuz ya da berabere kalmışsız. Hatta 2003-2004 sezonuna 3-0’lık İstanbulspor yenilgisi ile başlayıp bir ara 11 puan geriye düşmüş ama o sene şampiyon olmuştuk. Hatırlatılır. Bunun için ben bu konuda telaş yapmıyorum ve takımıma son derece güveniyorum.

Bu güveni mi yarın boşa çıkartmazlar inşallah.

Hadi koçlarım göreyim sizleri bizleri mahcup etmeyin.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..