Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

Tanrım, yoksa güvenilir üye mi oldum!

Tanrım, yoksa güvenilir üye mi oldum!
 

Belliydi böyle sıkıntıların olacağı!

Baştan biliyordum!

Öyle” üç adımda blog” dersen bizim Kerem de seneye blogcu olur!

Başlar sonra “ben niye güvenilir üye değilim!” demeye!

Üç adım yahu!

Bir ... iki... üç!

Dört bile değil!

Gecen koltuğun kırlentini işedi! Altını açınca hoşuna gidiyor diye açmıştım. Biraz sonra hanım seslendi!

“Buraya kim su döktü?”

Ertuğrul da ben de bir anda seslendik!

“Biz dökmedik!”

“Kerem mi işedi yoksa! Niye açtın üzerini!”

“Ben altını açmıştım hanım!”

“Tamam işte oradan işemiş!”

“Bir kontrol etseydin?”

“Koordinatları orayı gösteriyor!” (burayı ben uydurdum!)

“Bak bakalım rutubeti tuzlu mu?”

“O o kesin!”

Biyoloji hocamız anlatmıştı. Üreyi anlatıyormuş derste profesörü. Cam bardağı vermiş bir öğrenciye.

“Git buna işe de gel!”

Öğrenci doldurmuş getirmiş.

“Çocuklar üre tuzlu birşeydir!”

İşaret parmağıyla bandırmış bardağa serçe parmağını yalamış!

“Tadı o kadar da iğrenç değildir! Bakın siz de çocuklar!”

Sırayla gelmişler! Hepsi de işaret parmaklarıyla bandırıp bandırıp tadına bakıyorlar!

Tabi sonra demiş ben böyle yaptım diye!

Bunu deneyecektim evde olmadı! Hanım ilgisiz böyle öğrenme konularında!

Arkadaşlar gerçekten haksızlık ediyoruz bu güvenilir üyelere!

Dün akşam benim yazım gecenin yarımında yayına girdi! Deccal olmasam göremeyecektim! Rahmetli annem gece uyumadığım zaman derdi bana!

“Ne o Deccal olmuşsun! Yatıp uyusana!”

Deccal dedim de aklıma geldi! Serhat Bey’in yazısı güzeldi gerçekten! Serhat Bey’le birçok konuda anlaşıyoruz! Yalnız ben Felsefenin Mevlana ekolünü benimsiyorum o Nitzeci!

“Yoksa güvenilir üye mi oldum Tanrım!” Dedim heyecanla!

Bakın gene aklıma bir fıkra geldi!

Adam ahrette sualde!

“Evladım, söyle bana bakayım. Dünyadayken karı kız ayakların var mıydı?”

“Sümme haşa Allahım! O nasıl söz? “

“Peki içki kumar?”

“Sümme haşa efendim!”

“Haram lokma!”

“Tövbe girmedi boğazımdan!”

Dönmüş meleklere!

“Şuna bir çift kanat getirin!”

Adam bir sevinmiş ki!

“Yoksa... yoksa melek mi oluyorum Tanrım?”

“Hayır kaz oluyorsun!”

Ama zevkli birşey! Hergün ikide giren yazım oniki saat erkenden yayına girmişti!

“Tanrım yoksa güvenilir üye mi oldum!”

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..