Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Tanrının mesajı

Tanrının mesajı
 

AYDINLIK


Gerçek yaşamımızın uzantısı olan, hayatımızda ki tıkanıklıkları farketmemizi sağlayıp iyileştiren, hayatımızı kolaylaştırmak için tanrının sevgisiyle yoğrulup melekler aracılığiyla bize sunulan rüyalar...

Gecenin bir yarısı yüreğimde bir sıkıntı "ya ona birsey olursa, ya sonuç kötü çıkarsa" dua ediyorum "Allahım ne olur herşey iyi olsun, bana herşeyin iyi olacağına dair bir işaret" Bu düşüncelerle dalıyorum uykuya ve bir rüya........ Hayat arkadaşım, canım, sarılmış bana ve Yeliz ismi duyuluyor odada, her herde Yeliz ismi çınlıyor, yönümüz sağa bakıyor. Kısacık ama kısacık bir rüya, içimde bir huzurla uyanıyorum, şaşkınım, Yeliz diye birini hiç tanımıyorum. Hemen kalkıp Yeliz isminin anlamına bakıyorum AYDINLIK, FERAH.... ve sonuç temiz.

Bir kez daha anlıyorum rüyalarımızın Tanrının mesajı olduğuna...

 
Toplam blog
: 19
: 1051
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi İşletmeyi yarım bıraktım, evliyim ve bir çocuğum var. İlgi alanım rüya..