Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '20

 
Kategori
Deneme
 

Tarafsız Ol Taraf Gibi Davran

Nasıl olacak bu?

Nasıl olacaksa olacak, işin özü budur.

Neden?

Taraf olduğun zaman bunun bir de karşı tarafı oluyor.

Olsun.

İnsanlar asla karşı karşıya gelmemeli.

“Gelsin, barış olduktan sonra”

Hangi iki taraf arasında barış gördün?

Düşman da kötü de içimizde olsun, karşımızda değil; zira karşı karşıya gelince dostlar bile kavga ediyor.

Günümüzde “tarafsız” hiçbir şeye karışmayan anlamında.

Ne güzel, birilerinin de işine geliyor.

Her şeye karışırım!

Aslında işin özü tarafsız değil, farklı.

Benim tarafsızlığım insanları karşıma almamak…

Sevgiyle sarıldığımla bile kavga ederim ama düşman gibi değil.

Niye bizim karşımızda insanlar var?

Farklı düşünüyorlarsa düşünsünler ama karşımıza geçmesinler.

Kendi düşüncelerini savunmak başkalarının düşüncelerini engellemekle mi oluyor?

Bu, kötü niyet! Bu insanlar kötü!

Ben tarafsızım ama herkese karışıyorum. Bana ne mi diyecektim. Gruplaşmam, rahat da bırakmam! Başınızın belasıyım! Öyle yok, herkes benden üzerine düşeni alır. Kendi düşünceme yakın kimseleri bile yerden yere vururum.

Bizde tarafsızlar affedersin biraz koyun gibi. Ellerini bağlamışlar “Bana ne! Hiçbir şeye karışmıyorum!”

Bu ne ya!

Bu şekildeki tarafsızlık korkaklık.

Bir guruba girmezsin, kimseyi karşına almazsın, kimseyle düşman olmazsın; tarafsızlık budur.

“Ben karışmıyorum!”

Yazık gerçekten!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..