Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '08

 
Kategori
Futbol
 

Taraftar forumlarının dili

Taraftar forumlarının dili
 

gs taraftarları takımına güvenmiyor.


Forumlar her şeyi belli ediyor .

Taraftar forumlarından bahsediyorum. Gezinti yapıyorum. Galatasaray forumda bir çelişki söz konusu. Galatasaray maç kaybediyor. Yazılanlar aynen şöyle. Kalli gitsin, yönetim gitsin, fenerbahçe bizden önde, bizden adam olmaz diyorlar. Hemen iki maç kazandıklarında kalli kurt hoca oluyor. Fenerbahçe ve Aziz yıldırım tü kaka oluyor. Biz en büyüğüz diyorlar. Maçtan maça değişiyor bunların ruh halleri . Bazen astığımız astık , kestiğimiz kestik. Bazen yukarı çıkarıyorlar. Hemen aşağı çekiyorlar. Ciddiye almamak gerek o forumu. Ama fenerde böyle değil. Maç oynanıyor . Yenildiğimiz zaman hoca bir yanlış yapmışsa söylüyoruz.Tüh diyoruz. Yendiğimiz zaman da dozunda bir övgü. Yani hiçbir zaman şu gitsin yönetim gitsin demiyoruz.

İşte iki takım arasındaki anlayış ve geldiği nokta belli oluyor. Floryada hiçkimseye güven yok. Ha gitti ha gidecekler. Kimse kimseye güvenmiyor. Husumet var yani. Kadıköy tarafında ise istikrarın getirdiği başarılar var. Şimdi bunları uzun uzun yazmayacağım. Klüp her yönden gelişiyor. Her gün bir taş daha koyuluyor. İSTİKRARIN BAŞARISIDIR BU.

Çelişkili laflar olmadan . Yönetim taraftar başkan birlikte olduklarında, dayanışmanın da sonucunda başarıların devamı gelecektir. Bunu görmek için futbol cevheri olmak gerekmez.

Şimdi de galatasaray forumda Seyrantepe resimleri ( tuğlaları, kalıntıları) çekiliyor. O stadın bitmesine 2 sene var . Ben görebilecekmiyim, sen görebilecekmisin bilmiyorum ;ama bu gidişle bayağı bir sıkıntı çekecekler. Aziz Yıldırım burda uyanıklık yaptı.Yıldırım anladı burdan gelir gelmeyeceğini uğraşmayı bıraktı. Zaten Yıldırımın ticari zekası yüksek. Bunu şöyşe açabiliriz :stadı büyüttü oradan para geldiğini biliyor. Ve açtığı feneriumlarla para basıp klübe acayip bir katkı yapıyor. Son aldığım bilgilere dayanarak: Fenerbahçenin Borsa değeri hem trabzonsporun hem Beşiktaşın hem de Galatasarayın iki katına ulaşmış. Gün geçtikçe büyüyoruz. Bunlar fotoğraflarını çekiyorlar toprağın .

Hadi İyi akşamlar

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..