Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tarihte 9 Şubat !

Tarihte 9 Şubat !
 

1640' ta Osmanlı Padişahı Sultan İbrahim Tahta Geçmiş. 8 Şubat gecesi ölen IV. Murat'ın çok sert ve acımasız oluşu nedeniyle, sarayda kafes hayatı yaşayan İbrahim , tahta geçmemek için direnmiş, O'nun öldüğüne inanmamış ve cesedi görmek istemiş.

(Ki bana göre gayet yerinde bir istekte bulunmuş.)

1881' de Rus romancısı Fiyodor Mihayloviç Dostoyevski 60 yaşında St. Petersburg'da ölmüş.

(1881 Yılı bazı değerleri götürürken yeni değerlerde getirir aslında...)

1441 Türk Dili'nin en büyük şairlerinden Ali Şir Nevai, Herat'ta doğmuş.

1621 ' de Aşırı soğuklar nedeniyle kuzeyden gelen buzlar İstanbul Boğaznın donmasına sebep olmuş.

(Manzarayı görmek için neler vermezdim. Hoş o soğukta görebilirmiydim orası malum tabi.)

1957'de Finlandiya Güreş Takımını 8-0 Mağlup etmişiz.

(Gurur verici bir hadise...)

1969' da Boeing 747 Jet yolcu uçağı ilk uçuşunu başarıyla tamamlamış.

1942'de Normandie Transatlantiği yanarak batmış...

Tarihte olanlar bunlar, 9 şubat 2007 için www.milliyet.com.tr : )

 
Toplam blog
: 34
: 984
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Yoktur hakkımızda söylenecek söz... Hakkımız da yoktur, hakkımızda birşey söylemeye zaten... Bir eli..