Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
105
 

Tartışmak normal; normal olmayan tartışmayı bitirmeye ya da yönünü değiştirmeye çalışmak

Tartışmak normal; normal olmayan tartışmayı bitirmeye ya da yönünü değiştirmeye çalışmak
 

Tartıştığımız zaman kavga ediyoruz… E o zaman ne yapalım? Tartışmayalım… Yani? Doğru yanlış her şey yapılsın konuşulsun biz de kabul edelim…

Kabul etmem ben… Etmeyince tartışacaksın işte…

Sorun tartışmada değil tartışmayı bilmeyenlerde…

Yaptığım söylediğim bir şeyle ilgili olarak kişinin itirazı varsa geçer karşıma dişe diş tartışır…

“Sonu kavgaya gider…” Cahil insanların tartışmasının sonu kavgaya gider.

Tartışma olmazsa insanların o konuda ne düşündüklerini nasıl anlayacağız… Ha tartışma sorun çözmez, zaten bunun için tartışılmaz; mesele neyse bütün yönleriyle ortaya çıksın diye…

“Bizim toplumumuzda tartışma kültürü yok…” Bana ne bizim toplumumuzdan ya, insanlar cahilse ben de mi cahil olacağım;  her konuyu/durumu herkesle tartışırım…

Medeni insanlar tartışır, diğerleri kavga eder. Çünkü küfür, hakaret ve aşağılama olmadıkça her söze tahammül edilir. Kel isen adam sana kel diyebilir, bu aşağılama değil ki. Şişman olduğunu söylediğim şişman kadın ortalığı birbirine katmıştı.

Tartışmayı bilmeyenlerle muhatap olmayacaksınız, onlar cahil insanlardır.  Tartışabilmek insanın seviyesini gösterir. Şişmansa şişman, kel ise kel demeyeceksek neyi tartışacağız o zaman.

Bana küfür etme, hakaret ve aşağılamada bulunma; istediğini söyle… Söylediklerinin illa doğru da olması gerekmez, öyle biliyorsundur/duymuşsundur; sanırsın, tahmin edersin… Hatta kasıtlı söylersin…

Ama benim de kendimi savunmak hakkım var…

Tansiyon yükselebilir; ama merak etmeyin medeni insanlar kavga etmezler.

Şu, tartışmayı kesenler, tartışma bitsin diye konuyu değiştirmeye çalışanlar… Tartışma kültüründen habersiz bu insanlar tartışmayı kötü bir şey olarak biliyorlar… Cahiller tartışıyorsa haklısınız; bırakın kesmeyi hiç başlamasın!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevgili Kerim Kardeş! Kavgayı da tartışmayı da sevmiyorum selamlar.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 22.05.2017 9:59
Cevap :
Kavga eder gibi tartışmayı ben de sevmiyorum...  26.05.2017 22:17
 

tartışmak istemeyenlerin bütün derdi sorgusuz sualsiz onaylanmak istemesi..ben haklıyım demiyorum ki belki birden çok doğru var..bu nasıl bi haksızlıksa..doğrunun yanlışı değilde 2. dereceden doğrular üstünden haklıyım...esneklik sıfır..yanlış deme olabilir de ölür müsün..

savas barka 
 22.05.2017 6:52
 

Tartışma sanatına sahip olduğun gerçek sayın KORKUT.Ama herkes senin kadar serin kanlı olamaz.

yılmaz çetingöz 
 22.05.2017 1:02
Cevap :
Herkes benim kadar serin kanlı değil evet...  24.05.2017 14:48
 

Aman aman hele bu ortamlarda merhaba bile desen yanlış anlıyorlar. http://blog.milliyet.com.tr/bu-bizden-degil-dediler--almadilar/Blog/?BlogNo=462073

Şahin ÖZŞAHİN 
 21.05.2017 21:35
Cevap :
Bu bizden değil dediler, almadılar ha...  26.05.2017 22:16
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 6238
Toplam yorum
: 15277
Toplam mesaj
: 283
Ort. okunma sayısı
: 635
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster