Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '20

 
Kategori
Eğitim
 

Tatil Değil Uzaktan Eğitim

Çin’de ortaya çıkan ve daha sonra tüm dünyayı etkisi altına alan Korona Virüsü (Covid-19) ülkemizi de kapsamına alarak insanlarımızı  üzüntüye sevk etmiştir.

Korona virüsünün  daha fazla yayılmaması için devletimiz bir dizi tedbir almıştır.

Bu tedbirlerin başında eğitimin evde kalarak uzaktan yapılmasıdır.

Devletimizin almış olduğu her  türlü tedbire harfiyen uymalıyız.Temizlik,bakım,beslenme, çeşitli aktiviteler ve en önemlisi eğitime önem vermeliyiz.

İlk tedbirlerden biri olan okulların kapatılması, eğitime ara verilmiş anlamına gelmez.

Kalabalık ortamlardan uzaklaşmak suretiyle, öğrencilerin  evlerinde kalarak eğitime devam etmeleri gerekmektedir.

Eğitimin önemli bir özelliği de her ortamda ve her yerde yürütülmesidir.

Şimdi  evimizde kalırken hem virüsün yayılmasını önleyeceğiz hem de eğitime devam edeceğiz.

Evde kalmakla tatil yapmayacağız. Her türlü aktiviteyi yapmalıyız. Özellikle eğitim faaliyetlerini takip edeceğiz. Eğitime devam edeceğiz.

Devletimiz her şeyin temelinin eğitim olduğu bilinciyle tüm eğitim kurumlarımızda “Uzaktan Eğitim” uygulamasına başlamıştır.

İş bize düşmektedir. Yani öğrencilere ve velilere yükümlülükler yüklenmektedir.

Evimizden Televizyonlardan, interaktif ortamlardan derslerimizi takip edebileceğiz.

Bu süreç bir tatil olarak düşünülmemelidir.

Sevgili öğrenciler, iş size düşmektedir. Kendinizi rehavete kaptırmayın! Tatil havasını üzerinizden atınız. Derslerinizi önemseyin.

Önceden ders kitaplarından konuları okuyunuz  ve hazırlıklı olarak dersleri  dinleyiniz.

Dersleri  dinleyemediğiniz durumlarda Eba’dan sonradan dinlemeyi ihmal etmeyiniz.

 Dersleri daha  sonra tekrar dinleyerek defterinize notlar  çıkarınız.

Anlayamadıklarınızı ve sorularınızı öğretmenlerinize iletişim araçlarıyla bildiriniz.

Veliler de kendi üzerilerine düşen görevleri yerine getirmelidirler.

Çocuklarına çalışma ortamlarını hazırlamalıdırlar.

Çocuklarına her türlü sosyal ve psikolojik destek vermelidirler.

Aileler çocuklarını ders saatlerinden önce beslenme işini halletmelidirler.

Çocuklarının derse hazır duruma gelmeleri için onlara yardım  ve destek olmalıdırlar.

Onların beslenme  alışkanlıklarını düzenli hale getirmelidirler.

 Veliler ve diğer ev halkı çocuklarının ders saatlerinde bir okul ve sınıf edasıyla hareket etmelidirler. Ders esnasına aile üyeleri başka işlerle uğraşıp evin eğitim ortamını bozmamalıdır.

Aile top yekun bu işe inanmalıdır.

Bu bir tatil değil uzaktan eğitimdir. Ve bu eğitim gereklidir.

Hep beraber eğitim faaliyetlerini sürdürmeliyiz.

Çocuklarımızı ve gençlerimizi eğitim gibi her konuda desteklemeliyiz.

Unutmayın sağlık kadar eğitimde önemlidir.

Sağlık ve eğitimin yanında; güvenlik,huzur,güven,adalet,hoşgörü ,sevgi,yardımlaşma,güzel ahlak,ekonomi,aile hayatı vb. bir çok şey önemlidir.

Bundan sonra seferberlik ilan eder gibi her türlü konuda uğraş vermeliyiz.

=HayatEveSığar

=EvdeKal EğitimdeKal.

=EğitimHeryerdeVar

 
Toplam blog
: 367
: 683
Kayıt tarihi
: 08.04.13
 
 

1965 Trabzon Of doğumluyum. İlahiyat Fakültesi mezunuyun.Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeniyi..