Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '11

 
Kategori
Kitap
 

Tatil Kitabım " Pucca"

Tatil Kitabım " Pucca"
 

Yanlış hatırlamıyorsam, 1,5 – 2 sene kadar önceydi. Uzun zamandır görmediğim bir arkadaşımla yemekteyiz. Ben onu gördüğüme seviniyorum ama o beni görmemeye devam ediyor. Gözü sürekli telefonda, twitter takipteydi.. Ne söylesem “bir dakika”, “hı!”, “efendim” diyerek her söylediğim iki kez tekrarlatıyordu.

Tabi dayanamadım sonunda, “nedir twitter’da bu kadar önemli ve komik olan?”

“Puccaa” dedi.. Pucca’da kimmiş dedim. Pucca diye bir kız var, kitabını okuyorum, acaip komik. Resmen uzun zamandır bu kadar gülmemiştim. Bana çok iyi geldi, mutlaka oku dedi.

Eve geldim. Meraktan çatlayarak bilgisayarı açtım, twitter’da takip etmeye ve blogları okumaya başladım... Arşivden rastgele seçiyorum. Bu mu yani dedim... Kız aşk hikayesini anlatıyor bir yandan da sürekli küfür... Millet  küfredince komik olduğunu zannediyor  vs. diyerek kapadım.

Van depremi oldu. Sosyal medyada örgütlenildi, biliyorsunuz, ve koordinasyon merkezi twitter’dı. Blog yazarlarıysa İstanbul’daki koordinatörler. Şişli Belediyesi ve bilimum yerlerden sürekli twit atılıyor; “koli bandı bitti, getirin”, “şu saatte tır kalkıyor”, “gönüllüye ihtiyaç var” vs. İşte Pucca’da bu koordinatörlerden biriydi. 180.000 küsür takipçisine sürekli bilgi aktarıyor, ihtiyaçları söylüyordu. Deprem twitlerine bakarken, bir yandan ikinci kitabının çıkmak üzere olduğunu öğrendim ve kitap çıktı. Ben de d&r’a gittim ve kitabı aldım.

“Pucca Günlük 2 ve geri kalan her şey”

Kitap 2 günde bitti. Hatta bir gününde uyumama sebebim oldu. Süper önemli işlerim vardı, hepsini yalap şap yaptım ki bir an önce kitaba dönebileyim.

İlk kitabının adı “küçük aptalın büyük düşleri”ne kanarak aptal falan olduğunu zannetmeyin. Kesinlikle zeki, komik ve kurnaz..

Tüm hayatını korkmadan herkese anlatabildiği ve kendini ortaya atabildiği için süper cesur..(mutlaka birgün ortaya çıkacaktır)

Neredeyse her kadının bir süre yaşadığı, evlenmek istiyorum ama neden evlenmek istediğimi bilmiyorum diyerek yanlış insanları doğru san sanrıları,

veya hem evlenmek istiyorum hem de bekar olduğum kadar özgür olmak istiyorum ikilemini hat safhada yaşaması ve hepsini inanılmaz güzel anlatması,

Yarım yamalak fotoğraflarından gördüğüm kadarıyla son derece güzel olduğunu düşündüğüm bir yazar..

Yalnız aynı hikayeleri, twitter fenomenleri; sevgilisi ceri levis ve kız kardeşi Zodyaklı’dan da dinlemeliyim. Dizüstüedebiyat sözüm sana!

Kitap bir haftada çok satanlar listesinde bir numara, 20 Kasım’da da kitap fuarında imza günü var.. bilgilerinize..

Dizüstüedebiyat’a da... alkışlar... saygılar..

www.yaseminsol.com

 
Toplam blog
: 33
: 735
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Seyahat etmek, gezmek, fotoğraf çekmek, okumak ve yazmak en sevdiklerim..O yüzden bu blogu kurdum..