Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tatildeyim

Tatildeyim
 

bunu bir GÜN yapacağım.


Bugün itibaren tam tamına koskoca 7 gün yokum.

Deniz, kum, güneş beni bekleyin yanacağım geliyorum :)

Bu senenin üçüncü tatilim ama onlar kısa kısa bir kaçgün birleştirilmiş tatillerdi.
Upuzun bir tatil ilk.

Keşke hep tatilde olsam :)))
Ama banka hesabına birileri para yatırmalıı çünkü onsuz tatil olmuyor ki :)

Yani anlayacağız sevgili dostlar başınız rahat, özellikle Ahmet Balcı :)

Tatilde gitmek fikri beni deli ediyor :)

Ama dönüşüm muhteşem olacak
Desemde yalan :)

Aynı songül :)
Ama azıcık fark olacak

Biraz bronz bir ten (çok seksi oluyormuş öyle dediler ondan güneşlenme cabam :))
Biraz relaks
Herkese gülen :)
Enterasan bir şekilde pozitif
Tüm işleri biterecek enerji .
Yeni aşklar
Yeni sevdalar (HEPSİ YALAN)
(herkeste bu tatil aşklarını anlatır durur... Bu da ne demekse yeni moda.. Ama bilmezler ki ben eski kafalı ve taşdevrinden kalmışım :)))
vs vs

Sizlere kocaman öpücük gönderiyorum. Hoscakalın

lütfen müziği dinleyin süper

http://www.izlesene.com/video/muzik-uzanmisim-kumsala/800708

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..