Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '12

 
Kategori
Blog
 

Tavsiye edilenler

Tavsiye edilenler
 

Milliyet Blog


Hikaye meşhurdur

Aslanın başına gelenleri hepimiz biliriz.…

Ayağına batan dikeni çıkarmak için kurdun dediğini yapar ellerini bağlatır, kurtta dikeni çıkarır ama korktuğu için olay yerinden  kaçar.

Aslan çaresiz başka birinden yardım arar..

Tilki çıkar karşısına ve ellerini aslanın ricası üzerine çözer.

Aslan yaşadığı bu olaydan sonra oradan ayrılmak ister.

Çocuklarına:

– Kurt’un bağlayıp Tilki’nin çözdüğü yerde ben artık aslanım diye gezemem der…

Sesimizi duyurma sevdasına Milliyet Blog cevap verdi…

Bilmem kaç küsür yazı kaleme aldık.

Kah çok okundu sandık, kah böle de olmaz dedik. Küstük, barıştık, karıştık faln…

Aslında muhteşem bir topluluk.

Ama bu tavsiyeler ne memen şey ki, hep o bildiğimiz kaleme almaktan utandığım, hiçte insanı olmayan poşetlik  başlıklı blog tavsiye edilir. Okuyucu oradan bunu benim tavsiye ettiğimi de sanabilir. O yüzden utanıyorum dedim. Ve buradan haykırmak istiyorum;

Bunları ben tavsiye etmedummmm!…

Yazma sevdası ayağımızda bir dikendi ama “çıkarana bak” diyesim geliyor. Editör kardeşlerim kusura bakmasın…

Yani o ne menem başlıklı menem şeyden başka tavsiyeniz yok mu ya, her açtığımda sayfamdan kaçasım geliyor.

Arkadaşlarımın paylaşımlarına yorumlar yazacağım ama bilerek uzaklaştırıyorsunuz

Buna sebep sizsiniz…

Eğer bu bir toplumsal mühendislikse, harika…

Diyeceğim bir şey yok…

Amaç ancak bu şekilde gerçekleştirilebilir. Duymasını dahi istemediğimiz yakışıksız, insanı olmayan paylaşımları isteyenin de istemeyenin de gözüne sokacaksın benim bloğum aracılığı ile..

Sizin elinizde özgürlüğümüz.

İstemediklerimi de bana verme hakkına sahipsiniz. Bu ülkede demokrasi o yüzden yok diyorum ya!..

Çocuklarımıza saygımız olsa, onların haklarına saygımız olsa, demokrasimiz olsa bunlara müsaade etmez ki…

Yok ya, istediğiniz gibi yapıyorsunuz , saygı duyarım.

Sorunlarımızı çözmede kullandığımız enstrümanlar ne kadar önemlidir bu olaydan belli.

Hangi metod ve hangi insan hangi kurum, oluşumla çözeceğimize çok sıhhatli kararlar vermeliyiz.

Onur ve haysiyetini korumada başkalarının onur ve haysiyeti mihenk taşı olmalıdır.

Buna mukabil insan çevresine korkulan değil sevilen sayılan biri olmalıdır.

Hele güçlü ise insanlara yaklaşımı daha insanı olmalıdır ki saygı görsün, sevgi görsün.

İnsanın gücü ne olursa olsun, bir başka insansız anlamı yoktur.

İnsan yalnızken hiçbir değeri yoktur…

Çünkü her insan muhtaç haldedir.

İster güçlü olsun isterse güçsüz olsun insan insanla var olur, değer kazanır.

O zaman bütün bunların bileşkesi insan olmak değil mi?

Hayvanı arzularımıza yönlendireceğimize ,insanı melekelere yol alsak olmaz mı?

Ahh ulen diken ahhh!…

Nerden battın ayağıma?

Sevgi ve saygılarımla

3.10.2010

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..