Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '09

 
Kategori
Güncel
 

Tavuk memeli değil ki!

Tavuk da nereden çıktı? Bir yerlerden çıkmış, bilimsel açıklaması yumurtadan. Öyleyse memelilikle ne alakası var. İşte ben de bu soruyu soruyorum günlerdir. Toplumun yozlaştığına dair en büyük kanıtlardan biri benim mahallemde gerçekleşmiş, günler sonra haberdar oldum. Televizyon seyretmiyorum, genelde bu tür haberleri manşete taşıyan gazeteler okumadığımdan habersiz kaldım. Vay insanlığın haline! Duyduğum an şaşkınlığımı anlatamam. İşte tavuk memeli değil dedim.

Bir insanın tavuğa tecavüz ederken suçüstü yakalanması olayından bahsediyorum. Öncelerden at, eşek, inek, koyun gibi memeli hayvanlara tecavüz edildiğini duymuştum ama tavukla ilk kez karşılaşıyorum. Yani biyolojik olarak bir sınıf üstte olduğumuz bir hayvana saldırmak da nerden çıktı? Yakında bu işi balığa kadar düşürecekler diye korkuya kapıldım. Düşünsenize balığa tecavüz ediliyor ve sonra masalara afiyetle yiyin diyerek sunuluyor. Bazıları abartıyorsun diyebilir. Eeee gördüğü deliğe burnunu sokan bir insanlık bunu da yapabilir. (Daha farklı bir ifade kullanacaktım ama terbiyem müsaade etmedi)

İnsanlar neyin açlığını çekiyor? Çevresinde kendi türünden canlı dururken cinsel ihtiyacını karşılamak için zavallı havyaları kurban etmek en büyük sapıklıktır. Cinsel açlığın kaynağı yasaklardan mı kaynaklanıyor? Öyleyse günümüzde yasak olan bir şey kalmadı. Herkes her istediğini yapabilmekte. Öyleyse sorunu eğitimde aramak gerekiyor. Ahlak eğitimi yeteri kadar verilmemiş olmalı, insanlar sapıklık derecesinde hastalar. Kimileri yakalanıyor kimileri yakalanmıyor.

En kısa sürede ahlaki eğitimi gelecek nesillere verelim ki geleceği kurtaralım. Aksi taktirde insanlık olarak mahvolmak üzereyiz.

 
Toplam blog
: 22
: 561
Kayıt tarihi
: 21.07.08
 
 

Hayatla sorunum var. Sorunun üzerine sorunsuz gitmeyi yeğlerim. 1977 Giresun doğumluyum. Lisans eğ..