Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '08

 
Kategori
Güncel
 

Tayyip Erdoğan'dan evlere şenlik...

Tayyip Erdoğan'dan evlere şenlik...
 

E.Şenlikoğlu+Tayyip E. ve zihniyet yoldaşlarından...


Emine Şenlikoğlu'ndan evlere şenlik:


Laiklik fahişelik(miş)! Kusura bakmayın ama her ne kadar alıntı dahi olsa ''La&ikl%ik^^fah*i^#şeli%ktir... yazmayacağım!


Bu insanlar ki, hoşgörü öğretisini dahi hiçe sayarak bu şekilde kendini bilmez, cüretkar söylemlerde bulunabilme hakkını nereden buluyorlar bilmiyorum. Belki de varlığına inanmadığı demokrasi (Kendisine sorulan demokrasi başlıklı soruya cevaben Şenlikoğlu ''Varlığına inanmıyorum'' cevabını vermişti-Fatih Altaylı ile Teke Tek programında-) ve adını ağzına dahi almak istemediği Atatürk ve devrimleri sayesinde olabilir mi acaba...?


Şeytan filminde kızın içindeki şeytanı çıkartmak için serpilen kutsal su kızın vücuduna değdikçe kötü ruh nasıl rahatsız olup ateşe basmış gibi bağırıyorduysa, ''Atatürk ve Laiklik'' kelimelerini duyunca da bunların içi kemiriliyor sanki. Adları yetiyor suratlarındaki ifadeyi şeytan görmüşe çevirmek için...!


Şenlikoğlu'nun bu haddini bilmez açıklamalarına karşılık aynı gün Sn.Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan'dan yüreklere su serpen açıklamasının gelmesi de çok sürmedi ve şenlik cümbüşe dönüştü:


''Bu ülkede laikliğin teminatı AKP dir''. (İster istemez aklıma şu soru takılıverdi bu sözde laiklik neferi, ılımlı yürek Sayın Erdoğan'ın içli konuşmasının ardından. ''Sizin ampul laikliğin aydınlığını kaldırabilir mi acaba?''...)


Hali hazırda gaflarında eline su dökemeyeceğimiz Sn.Erdoğan'ın bu sözünüde ideolojik gaf olarak değerlendiriyorum. Gelenekçi tavırlarını ılımlı adı altında yumuşatma çabasını, eline yüzüne bulaştırmasından olacak, akla mantığa sığmayan, anlamakta güçlük çektiğimiz açıklamalarını işitme zorunluluğuyla yaşamaya mahkum görünüyoruz. Bütün Türkiye birleşsek, kafa kafaya versek yinede uslubuna erişemeyeceğimiz zenginlikte takdire şayan gaflarıyla Sayın Erdoğan ipi göğüslemekle kalmıyor, bir de egale edilmesi zor rekorlarla bu konudaki makamınıda perçinleştiriyor. Öyle ki:


(1)Ben ülkemi pazarlamakla mükellefim...

(Hiç ekstra çaba sarfetmenize gerek yok. Neredeyse donumuzun üstünde bile Amerikan bayrağı kondurulmuşken, satmadığınız bir popolarımız kaldı ki onuda zaten kıçı açıkta gezen vatandaşın haberi dahi olmadan satarsınız...! Mükellefiyetinizdeki muaffakiyetinizi layıkı ile yerine getirmektesiniz.)


(2) Ananı al git buradan...

(Miting meydanları analarla doldu taştı Sayın Erdoğan. Ve analarımızıda aldık gittik. Ananızında kulakları çınlamıştır malum bütün analar oradaydı bi sizin ananız yoktu...)

(3)Çiftcilere hitaben;
Gözünüzü toprak doyursun... (Sizin gözünüzü ne doyuracak merak ediyorum. Devletin malı deniz hesabı ye ye bitmiyor gözünü sevdiğim.)

(4)Gavur izmir... (Atatürk'ün aydınlık çocuklarıda ''Yobaz Tayyip''mi desin şimdi?Elbette hayır. Bize yakışmaz.. Sokaklarında kadınların etekleriyle, gençlerin yer yer piercingleriyle, caddeleri ayakları yere sağlam basan kadınlarıyla dolup taştığı için mi gavur İzmir..?)

(5)Cumhuriyet gazetesi bombalamasi icin;
Ne olacak bizim partiye de bomba atıyorlar... (Uzlaştırıcı ve siyasetçi kişiliğinize o gün hayran oldum :') Kasımpaşa kültürü diyeceğim ama sanmıyorum.Ben ne Kasımpaşalı'lar tanıyorum Sayın Erdoğan...)

(6) Türbanda soz hakkı ulemanındır... (Yorumsuz çünkü hangi birine yorum yapayım yoruldum artık gafmatik gibi mübarek insan.)

(7)Din birleştirici bir çimentodur...

(8)Haddinizi bilin... (Gerçekten birilerine haddini bildirmenin vakti geldi de geçiyor...)

(9)"Sayın Öcalan"...

(Pes artık diyorum bu son yorumda! Ayıp olmazssa ''Yuh..!'' ta demek istiyorum. Kanımcada ayıp olmayacağını düşünüyorum. Kaldı ki başbakanımız, olası ifade zenginliğiyle göğsünü gere gere

''Vatandaşı hastanelerde rehin alanın ALNINI KARIŞLARIM'' diyebiliyorsaaaa. Klavuzumuz gereği bizim ''Yuh''umuzda çok gelmez. Gelirse de...

Malumunuz, kılavuzu karga olanın burnu b.ktan çıkmazmış der, yine de Öcalan'a SAYIN diyen şahsiyete, benimle aynı düşünen insanlarında adına ''YUH''u borç bilirim.

Saygılar... Gavur İzmir'den...

 
Toplam blog
: 39
: 13407
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

26 yaşındayım. İzmir'de nefes al(r)ıyorum. Yaşarken yazamadığım için, yazarken yaşıyorum..