Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '09

 
Kategori
Anneler Günü
 

Tek taş

Tek taş
 

Başbakan diyorki: “Ben ergenekon un, ne üstündeyim, ne altındayım. Ama birileri ergenekona takoz koymaya çalışıyor. Başbakan, altında değil, üstünde de değil, geriye önü ve arkası kaldı. Birilerinin takoz koymaya çalıştığını gördüğüne göre, Başbakan Ergenekon un önünde demektir.

Seçim derdi bitti, geçim derdi başladı. Ekonomi düzelme moduna girmiş miş. Nasıl girmiş, ne zaman girmiş, yaşayanlar bilmiyor. Parası olan ev, araba alıyor, kimileri, mücevherat sempozyumuna katılıyor. Eskiden anneler günü yaklaşınca, incik, boncuk reklamı yapılırdı, şimdi tek taş pırlanta reklamından geçilmiyor. Bu da, bazılarının ekonomik durumunun, gerçekten düzeldiğini gösteriyor. Ana olunca, böyle olacaksın. Bir tek kırmızı karanfile, ana olmak var. Birde, tek taş pırlantaya ana olmak var. Kredi kartına 12 taksit tek taş pırlanta alacağıma, bastırırım parayı bir liraya kırmızı karanfilimi alırım, sarılırım, ellerinden öperim. Anneler günün kutlu olsun anacığım derim, hayır duasını alırım. Ama onu da yapamıyorum. Sadece Allah rahmet eylesin, diyebiliyorum. Allah rahmet eylesin, anacığım. Nur içinde yat. Anneler günün kutlu olsun. Seni seviyorum. Bu ülkeyi, bu duruma düşürenleri ise, hiç sevmiyorum.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..